از دی‌ماه تمرینات پرفشارم را آغاز خواهم کرد

احسان حدادی: هدف نخستم مسابقات قهرمانی آسیا است/ دیگر با بوخونسف ادامه نخواهم داد

کدخبر: 2073619

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: دیگر با بوخونسف ادامه نخواهم داد، چون شرایط جسمانی‌اش مناسب نیست و برای المپیک هم به سختی قبول کرد که بیاد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احسان حدادی پس از مسابقات المپیک و عمل جراحی‌ای که داشت، این روزها در جزیره کیش کارهای فیزیوتراپی و بدنسازی را انجام می‌دهد و تا پایان هفته در آنجا خواهد بود.

وی در مورد شرایطش اظهار داشت: با توجه به شرایط خوبی که کیش دارد مدتی را در اینجا حضور دارم و کارهای تکمیلی درمانی و بدنسازی بالا تنه را انجام می‌دهم و به احتمال زیاد از دی ماه تمرینات پرفشار را آغاز خواهم کرد. هدف نخست هم مسابقات قهرمانی آسیا است که خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود و می‌خواهم شروع خوبی پس از اتفاقات اخیر داشته باشم.

حدادی در مورد اینکه فدراسیون به دنبال مربی خارجی برای پرتاب‌ها است، گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام، اما نمی‌دانم دقیقا برنامه آنها چیست و برای چه رده سنی‌ای در نطر دارند.

پرتابگر دیسک کشورمان در مورد اینکه برنامه‌ات برای انتخاب مربی چیست، گفت: گزینه‌هایی را بررسی می‌کنم و اگر شرایطی فراهم شود تصمیم گیری خواهم کرد.

وی در مورد ادامه کار را کیم بوخونسف گفت: دیگر با او ادامه نخواهم داد، چون شرایط جسمانی‌اش مناسب نیست و برای المپیک هم به سختی قبول کرد که بیاد. قرار بود برای دریافت مطالباتش به ایران بیاید که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

ارسال نظر: