دفاع تمام قد مدیر عامل فرابورس از آتیه داده پرداز:

"آتیه داده پرداز" ارتباطی با شبکه‌های جاسوسی و متهمان امنیتی ندارد

کدخبر: 2073636

امیر هامونی افزود: با بررسی های صورت گرفته ، اسامی که در رسانه‌ها مبنی بر حضور برخی متهمان امنیتی در این شرکت عنوان شده بود را هم اکنون در اعضای هیات مدیره نمی بینیم و اشخاص دیگری در این ترکیب حضور دارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیر عامل شرکت فرابورس ایران، شایعه ارتباط شرکت آتیه داده پرداز با شبکه های جاسوسی و حضور متهمان امنیتی در این شرکت را تکذیب کرد و گفت: یکی از موارد مورد بررسی برای پذیرش شرکت ها در فرابورس، عدم سابقه محکومیت کیفری و حقوقی علیه مدیران شرکت ها است، در غیر این صورت شرکت نمی تواند در بورس یا فرابورس پذیرش شود.

شرکت "آتیه داده پرداز" یک شرکت ارایه دهنده خدمات سرویس پیام کوتاه بوده که گفته می‌شود از زیر مجموعه‌‌های شرکت "آتیه بهار"، محسوب می‌شود. شرکت "آتیه بهار"،شرکتی متعلق به سیامک نمازی بوده و درحال حاضر با ۱۲۵ نهاد دولتی و حاکمیتی و تعدادی از بنگاه های اقتصادی قرارداد همکاری دارد. سیامک نمازی یکی از چهره‌های اصلی عناصر نفوذ در کشور معرفی شده که مدتی قبل، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر و توسط دستگاه قضایی محکومیت وی قطعی شده است.

امیر هامونی، مدیر عامل شرکت فرابورس ایران افزود: اگر هم نکته مخفی وجود داشته باشد بر عهده هیات مدیره است و باید فوراً افشا شود.

وی، تاکید کرد: « با بررسی های صورت گرفته ، اسامی که در رسانه‌ها مبنی بر حضور برخی متهمان امنیتی در این شرکت عنوان شده بود را هم اکنون در اعضای هیات مدیره نمی بینیم و اشخاص دیگری در این ترکیب حضور دارند.

هامونی گفت:طبق روال فرایند پذیرش تنها در صورت ورود مراجع قضایی کشور ، اگر به بازار اطلاع رسانی شود اقدام حقوقی صورت می گیرد که تا کنون در مورد این شرکت موضوعی مطرح نبوده است.

ارسال نظر: