سایت فیفا:

دیدار ایران و سوریه تحت تاثیر بارندگی و کیفیت بد زمین قرار داشت/ ایران تیم برتر میدان بود

کدخبر: 2074141

سایت رسمی فیفا بازی روز گذشته تیم ملی کشورمان مقابل سوریه را مورد تحلیل قرار داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم‌های ملی فوتبال سوریه و ایران عصر روز گذشته (سه‌شنبه) در هفته پنجم از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا به تساوی بدون گل رضایت دادند. این بازی تحت‌تأثیر بارندگی شدید پیش از بازی و کیفیت بد زمین قرار داشت.

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در این ارتباط گزارش داد: روند پیروزی‌های صدرنشین گروه A از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا با توقف بدون گل مقابل سوریه که در زمین بی‌طرف مالزی از ایران میزبانی می‌کرد، به پایان رسید. برگزاری این دیدار به دلیل بارندگی‌های سیل‌آسا 45 دقیقه به تعویق افتاد و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی در چمنی غوطه‌ور در آب انجام شد.

در ادامه این گزارش آمده است: تیم ملی ایران تیم برتر میدان بود، به طوری که اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش حتی تا آستانه گشودن دروازه حریف پیش رفتند، اما ابراهیم عالمه، دروازه‌بان سوریه درخشان ظاهر شد و هر دو موقعیت را از ایران گرفت. بهترین موقعیت تیم ملی روی سانتر بی‌نقص میلاد محمدی برای جهانبخش خلق شد که ضربه سر این بازیکن تنها عرض دروازه را طی کرد. با وجود این تساوی شاگردان کارلوس کی‌روش همچنان در صدر جدول گروه باقی ماندند و سوریه هم در رده چهارم قرار دارد.

ارسال نظر: