نخست وزیر عراق عنوان کرد:

تروریست‌ها از نفوذ به صفوف زوار اربعین ناکام ماندند/ قدردانی از موفقیت نیروهای امنیتی در برقراری امنیت مراسم اربعین

کدخبر: 2075083

نخست‌وزیر عراق در کربلای معلی از ناکامی‌ گروه‌های تروریستی در نفوذ به صفوف زوار اربعین امام حسین علیه‌السلام خبر داد و از موفقیت نیروهای امنیتی در برقراری امنیت مراسم اربعین قدردانی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از الفرات نیوز، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق روز گذشته بعد از سفر به کربلای معلی و دیدار با مقامات محلی در این استان گفت: سفر من به کربلا برای ارزیابی تلاشهای امنیتی و خدمات رسانی‌های صورت گرفته در مراسم اربعین امام حسین علیه‌السلام و رفع کاستی‌ها برای مراسم‌های آینده صورت گرفته است.

وی گفت: با وجود بحران اقتصادی شدیدی که کشور با آن مواجه است، اما نیروهای امنیتی موفقیت چشمگیری در برقراری امنیت مراسم اربعین کسب کردند.

نخست‌وزیرعراق افزود: گروههای تروریستی چندین بار تلاش کردند که به صفوف زوار اربعین نفوذ کنند، اما دستگاههای امنیتی تلاشهای خستگی‌ناپذیری انجام داده و همه نقشه‌های تروریستی را خنثی کردند.

العبادی اظهار داشت: نیروهای ما به شهر موصل نزدیک می‌شوند و ما در تمام محورها با مشارکت ارتش و نیروهای داوطلب مردمی و عشایری موفق به پیشروی شده‌ایم.

نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه همکاری اهالی نینوا، عملیات آزادسازی بسیاری از مناطق را تسهیل کرد، گفت:راز قدرت ما و سرعت آزادسازی موصل، وحدت و انسجام در نبردها است و دولت امروز بین عراقی‌ها تبعیض قائل نمی‌شود و با آنها بر اساس حقوق شهروندی تعامل می‌کند.

ارسال نظر: