یک نویسنده در "شابک" مطرح کرد:

رمان مدیر مدرسه بهترین کتابی است که خوانده‌ام/ آرزو دارم تمام مردم دنیا به آثار نویسندگان ایرانی علاقمند باشند

کدخبر: 2075149

یک نویسنده گفت: کتاب "مدیر مدرسه" جلال آل احمد از کتاب های برتری است که مطالعه کرده ام لذت بسیاری از آن بردم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مصطفی رضایی نویسنده با حضور در برنامه «شابک» در خصوص رمان خود گفت: ادبیات تخیلی با جذابیت بسیاری همراه است و در این ژانر دست نویسنده باز است به همین دلیل من در رمانم به موضوع ویروس زایو پرداختم و همین نام را برای کتابم انتخاب کردم.

وی ادامه داد: کتاب خواندن برای نویسنده امری عادی است و بخشی از حرفه او به حساب می آید. از میان کتاب هایی که تا کنون خوانده ام از رمان «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» نوشته آقای دهقان لذت بسیاری بردم و کتاب «اصیل آباد» به قلم آقای محمدرضا سرشار هم یکی از کتاب های خوبی است که خوانده ام و به نظر من هر کودک ایرانی باید این کتاب را مطالعه کند و دیگر کتاب «مدیر مدرسه» جلال آل احمد از کتاب های برتری است که مطالعه کرده ام لذت بسیاری از آن بردم.

رضایی با اشاره به آرزوی کتابی خود خاطرنشان کرد: آرزوی کتابی من این است که جوانان هم نسل من در تمام دنیا دائما در حال پیگیری کتاب های تازه از نویسندگان ایرانی باشند و برای ترجمه و انتشار کتاب های ایرانی در کشور خود تلاش کنند و به ادبیات ایران علاقمند باشند.

معرفی و متن خوانی کتاب «همه کودکان تیزهوشند اگر ...» با ترجمه دکتر سهراب سوری و امیر صادقی از دیگر بخش های برنامه «شابک» بود.

ارسال نظر: