بعد از سه ساعت تشییع

پیکر سلیم موذن‌زاده اردبیلی در بهشت زهرای اردبیل آرام گرفت

کدخبر: 2075216

بعد از سه ساعت مراسم با شکوه وداع حسینیان پیکر مطهر سلطان‌الذاکرین سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی در قطعه مفاخر بهشت زهرای اردبیل آرام گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: در این مراسم که عصر امروز به انجام رسید، بعد از سه ساعت تشییع، تدفین و گذاشتن نماز بر پیکر مرحوم سلیم مؤذن‌زاده پیکر او بالاخره در بهشت زهرای اردبیل آرام گرفت تا حسینیان اردبیل وداع ابدی با حنجره طلایی وقف شده به سیدالشهدا(ع) داشته باشند.

با وداع با شکوه و تلخ اردبیلی‌ها با سلیم مؤذن‌زاده تابلوی روی قبر استاد مرحوم سلیم مؤذن‌زاده نیز رونمایی شد تا با تصویری از او پایتخت حسینیت به این شخصیت بی‌نظیر ادای احترام شایسته‌ای داشته باشد.

شخصیت‌های مختلف کشوری از رئیس جمهور و رئیس مجلس گرفته تا وزرای مختلف نظیر وزیر اطلاعات، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرعامل سازمان موسیقی کشور، مجمع نمایندگان استان، استاندار البرز و دیگر مسؤولان عروج ملکوتی پیرغلام دربار حسینی فخرالذاکرین حاج سلیم مؤذن‌زاده را به جامعه حسینیان اردبیل تسلیت گفتند.

برافروختن شمع در شب غریبان استاد سلیم مؤذن‌زاده

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره فخرالذاکرین بزرگ مرصل‌خوان کشور مرحوم حاج سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی، خانواده اردبیلی سوگ خود را در روی شعله‌های شمع دمیده و بر محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی فرش کردند.

در این مراسم که به ابتکار جمعی از تشکل‌های مردم‌نهاد انجام شد، عده‌ای از حسینیان اردبیلی به یاد استاد سلیم مؤذن‌زاده به همراه خانواده با نثار شمعی یاد و خاطره این بزرگ مداح اهل‌بیت(ع) را گرامی داشتند.

ارسال نظر: