هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا

تساوی آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن و صدرنشینی اتلتیکومادرید و بارسلونا

کدخبر: 2075242

در شب تثیبت صدرنشینی اتلتیکومادرید و بارسلونا، تیم‌های آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن به تساوی دست یافتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه A در ورزشگاه امارات دیدار تیم‌های آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن به تساوی 2-2 دست یافت. اولیویه ژیرو (45- پنالتی) و مارکو وراتی(60- بازیکن حریف) برای آرسنال و ادینسون کاوانی(18) و لوکاس مورا(77) برای پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه لودوگرتس و بازل به تساوی بدون گل دست یافتند تا آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن با 11 امتیاز برای تعیین تیم صدرنشین در هفته اخر مقابل رقبای خود به میدان بروند. در دیگر دیدار مهم امشب و از گروه C بارسلونا در سلتیک پارک با نتیجه 2 بر صفر از سد سلتیک گذشت. لیونل مسی (24 و 55-پنالتی) برای بارسلونا گلزنی کرد.

در همین گروه منچسترسیتی در آلمان مقابل مونشن‌گلادباخ به تساوی یک-یک دست یافت تا با این نتیجه صعود بارسلونا با 12 امتیاز به عنوان تیم اول قطعی شود و منچشترسیتی با 8 و مونشن‌گلادباخ با 5 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار گیرند.

اما در دیگر دیدارها و از گروه B دیدار تیم‌های بشکیتاش و بنفیکا با تساوی 3-3 خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا بنفیکایی‌ها توسط گونکالو کودس(10)،نلسون سمدو(25) و لوبومیر فسا(31) پیش افتادند اما بشیکتاش در یک برگشت رویایی با گل‌های توسان(58)،ریکاردو کورشما(82-پنالتی) و ویسنته ابوبکر(89) بازی را به تساوی کشاندند.

در دیگر دیدار این گروه ناپولی و دیناموکیف به تساوی بدون گل دست یافتند تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده از این گروه به روز آخر کشیده شود. در پایان هفته پنجم ناپولی و بنفیکا با 8 و بشیکتاش با 7 امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

همچنین در گروه D مسابقات و در روسیه تیم روستوف در یک دیدار تاریخی و با درخشش سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان با نتیجه 3 بر 2 از سد بایرن‌مونیخ گذشت. در این دیدار سردار آزمون(44)، پالوز(49-پنالتی) و کریستین نوبوآ(67) برای روستوف و داگلاس کاستا (35) و خوان برنات(52) برای بایرن‌مونیخ گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه اتلتیکومادرید با دو گل از سد آیندهون گذشت تا با 15 امتیاز صدرنشینی خود را تثبت کند و بایرن‌مونیخ با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه انتخاب شود.

کوین گامیرو(55) و گریزمان (66) برای شاگردان سیمونه گلزنی کردند.

ارسال نظر: