دو ضمیمه نشریه طنز "راه راه" منتشر شد

کدخبر: 2075356

مجله طنز "راه راه" با راه‌اندازی دو ضمیمه «شبستان و نیمکت» برای نوجوانان و مخاطبان مساجد محتوای متناسب تولید می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شماره صفر ضمیمه‌های «نوجوان» و «مسجد» مجله و سایت طنز «راه راه» با نام‌های «نیمکت و شبستان» منتشر شدند.

«شبستان راه راه»، عنوان هفته‌نامه‌ای الکترونیکی است که در دو صفحه و در قطع A3 روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود. این هفته نامه طنز حاوی مطابی با موضوعات دینی، سبک زندگی، بصیرت افزایی، ناهنجاری‌های اجتماعی، روابط خانوادگی و … است.

این هفته نامه هر بار با دو کیفیت در فضای مجازی منتشر می‌شود تا علاوه بر مطالعه در شبکه‌های اجتماعی، امکان چاپ و توزیع یا نصب آن در مساجد توسط علاقه‌مندان فراهم باشد.

تولید محتوای مناسب برای نمازگزاران و اهالی مسجد در قالب طنز و افزودن آنها به مصرف کنندگان محصولات طنز سالم و انقلابی از جمله اهداف «شبستان راه راه» است.

همچنین شماره صفر یا همان پیش شماره هفته‌نامه «نیمکت راه راه»، با جامعه هدف نوجوان در دو صفحه و در قطع A3 منتشر شد. این هفته نامه قرار است روزهای دوشنبه در فضای مجازی منتشر شود و مانند شبستان امکان چاپ آن جهت توزیع یا نصب در مدارس توسط دانش آموزان یا اولیای مدرسه نیز موجود است.

پرداختن به دغدغه‌های نوجوانان و دانش آموزان و همچنین تلاش برای انتقال پیام‌های مورد نیاز آنا در قالب طنز از جمله اهداف «نیمکت» است. فضای مجازی، درس خواندن، رفاقت و دوست یابی، ورزش و… نیز موضوعاتی هستند که سوژه طنزپردازان «نیمکت» می‌شود.

مخاطبان هر دو نشریه «شبستان» و «نیمکت» می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی گفته شده در مجله یا از طریق شناسه @Tanzadmin در تلگرام با تحریریه این دو در ارتباط باشند یا مطالب خود را ارسال کنند.

محمدحسین علیان دبیری «شبستان راه راه» را بعهده دارد. همچنین دبیر «نیمکت راه راه» هم محمدرضا رضایی است و شماره‌های اول این دونشریه پس از پایان ماه صفر منتشر خواهند شد.

بر اساس این گزارش، مجله طنز «راه راه» یکی از محصولات باشگاه طنز انقلاب اسلامی است که تا کنون 4 شماره از آن منتشر شده است.

ارسال نظر: