بیانیه جمعیت فرزندان شاهدوایثارگر نواندیش خدمتگزار به مناسبت هفته بسیج

کدخبر: 2075468

به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای از سوی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار منتشر گردید.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای از سوی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار منتشر گردید. متن بیانیه به شرح زیر می باشد :

بسمه تعالی

در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام، زیرا که گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده[اند]. اگر ندای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شد، چشم طمعِ دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد. حضرت امام خمینی(ره)

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگرانند و نام طوفانی آن , حجم پوشالی سکوت و سازش را به فریادی عصیانگر علیه زورمداران تاریخ مبدل کرد. امروز به برکت خون های پاک بسیجیان خمینی ، ما آموختیم هر کس که در دل برای سرنوشت خود، ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است ، آن کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزشی قائل است، آن کسی که از تسلط قدرتهای بیگانه بیزار است، آن کسی که برایش آینده این کشور و این ملت و آینده دنیای اسلام یک هدف بزرگ محسوب می شود، آن کسی که از رنج های ملت فلسطین دلش خون است ... آن کسی که مایل است بیش از یک میلیارد مسلمان دنیا قدرت عجیبی را تشکیل بدهند که بشریت را به سمت کمال هدایت کنند و خودشان در قله کمال قرار بگیرند، آن کسی که این احساسات و این درکها را دارد و حاضر است در این راه قدمی بردارد او بسیجی است. بسیج مظهر آرامش و نشاط و ایمان است و همین دشمن را بیمناک نموده و تیغ تیزش را به سویش نشانه برده است.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به نمایندگی از فرزندان شهدا و ایثارگران ایران اسلامی هفته بسیج را به فرمانده دل های بسیجیان فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم بزرگوار و انقلابی و بسیجیان دریادل تبریک عرض کرده و یاد و نام تمامی شهدای والامقام علی الخصوص شهیدان عزیز بسیجی را گرامی می داریم و تمامی تلاش خود را در راستای ترویج فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت ، غیرت، استقلال ، آزادگی و خدمت توأم با ایثار و از خودگذشتگی خواهیم نمود.

حسین اسماعیلی

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

ارسال نظر: