بامداد یکشنبه رخ داد:

جان باختن ۴ نفر از کادر پروازی سپاه در سقوط بالگرد شرکت نفت در دریای خزر + خبرهای تکمیلی

کدخبر: 2075622

بالگرد شرکت ملی حفاری نفت ایران در آبهای دریای مازندران سقوط کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بالگرد شرکت ملی حفاری نفت ایران ساعت 46 دقیقه بامداد امروز به سمت ساحل در حرکت بود که در 20 کیلومتری بندر امیرآباد در دریا سقوط کرد.

خبرهای تکمیلی:

۴ تن از پاسداران در سانحه سقوط بالگرد امدادی به لقاءالله پیوستند

سخنگوی سپاه از جان باختن ۴ تن از کادر پروازی نیروی هوافضای سپاه در سانحه سقوط بالگرد امدادی در دریای خزر خبر داد. سردار شریف: با پیدا شدن پیکرهای جان‌باختگان، قطعات بالگرد نیز کشف و علت بروز سانحه در حال بررسی کارشناسی است.

اسامی کشته شدگان حادثه

1 . حسن محمدی 2 . حسین جعفرزاده 3 . غلامرضا میرزایی 4 . رضا سانقلی (تکنسین پرواز ) 5 . علی مرداسی (مصدومی که در این سانحه جان باخت)

- اجساد چهار نفر از آب بیرون کشیده شد. - جست و جو برای سرنشین پنجم ادامه دارد. - این حادثه در ساعت 2 و 30 دقیقه یکشنبه هفت آذر اتفاق افتاد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

- تمامی کشته شدگان حادثه سقوط بالگرد از نیروهای غیر بومی بودند. - اجساد برای طی مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شدند. - لاشه بالگرد در فاصل حدود 750 متری سکوی نفتی امیرکبیر یافت شد. - علت این واقعه هنوز مشخص نیست و در حال پیگیری است.

10:37- گروه فنی برای بررسی علت سقوط بالگرد در راه مازندران

مدیرروابط عمومی شرکت یاس ایرکه بالگردشان بامداد امروز برفراز دریای خزر سقوط کرد گفت که گروه فنی از این شرکت هواپیمایی برای بررسی علت سقوط این بالگرد به منطقه اعزام شدند.

جواد قاری روز یکشنبه درگفت وگوی تلفنی با خبرنگارایرنا درساری افزود : تا پیش از یافتن جعبه سیاه بالگرد و بررسی کارشناسی نمی توان علت سقوط را بیان کرد. وی اضافه کرد : بالگرد این شرکت که تحت قرارداد شرکت نفت خزرقرارداشت، بامداد امروزیکشنبه بنا به درخواست نفت خزر از تهران برای انتقال یک کارمند شرکت نفت که دچار سکته شده بود،به منطقه اعزام شد. شرکت یاس ایر کیش متعلق به یکی از نهادهای نظامی است که در سال 87 تاسیس شده است. قاری اظهارداشت : براساس اطلاعات اولیه این بالگرد پس از برخاستن به دلیل نامعلومی سقوط کرد و تمام پنج سرنشین این بالگرد کشته شدند.

09:48- بالگرد سقوط کرده در دریای خزر برای انتقال مصدوم به منطقه اعزام شده بود

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بهشهر گفت که بالگرد سقوط کرده در بامداد امروز بر فراز دریای خزر در حوزه استحفاظی این شهرستان برای انتقال مصدوم به منطقه اعزام شده بود.

سید خالق سجادی روز یکشنبه افزود : بالگرد پس از سوار کردن مصدوم از روی سکوی امیرکبیر و برخاستن در کمتر از نیم مایلی ان به دلیل نامعلومی سقوط کرد. وی تعدادسرنشینان این بالگرد را پنج نفر اعلام کرده که اجساد سه نفر از کشته شدگان از آب بیرون کشیده شد. وی از علت سقوط این بالگرد ابراز بی اطلاعی کرد و این بررسی را مربوط به حوزه تخصصی کارشناسان هواپیمایی دانست.

09:07- هر پنج سرنشین بالگرد کشته شدند

فرماندار شهرستان بهشهر گفت :هر پنج سرنشین بالگرد شرکت نفت که بامداد امروز در دریای خزر سقوط کرد، کشته شدند.

سید خالق سجادی روز یکشنبه افزود : تاکنون با کمک تیم های امداد و نجات هلال احمر و سایر گروه های دیگر، اجساد سه تن از کشته شدگان این حادثه از آب بیرون کشیده شد. وی اضافه کرد : عملیات تجسس برای یافتن اجساد 2 تن دیگر از کشته شدگان این حادثه از سوی گروه های امدادی ادامه دارد.

08:55- سه تیم امدادی هلال احمر به منطقه سقوط بالگرد اعزام شدند

مدیرعامل هلال احمر مازندران ضمن تایید سقوط بالگرد مربوط به شرکت نفت در در دریای خزر گفت: 3 تیم امدادی غواصی و آمبولانس به همراه یک فروندبالگرد امدادی جمعیت هلال احمر به منطقه امیر آباد اعزام شدند.

8:54 - لاشه بالگرد پید ا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: لاشه بالگردی که صبح امروز در دریای خزر سقوط کرده پیدا شد. مجتبی اکبری افزود : گروه های امداد و نجات هلال احمر سرگرم یافتن سرنشینان این بالگرد هستند. وی اخبار مبنی بر کشته شدن هر پنج سرنشین این بالگرد را تاکنون مورد تایید قرار نداده است. منابع مردمی حاضر در منطقه خبر دادند که تاکنون اجساد سه نفر از سرنشینان این بالگرد پیدا شده است.

ارسال نظر: