حجت‌الاسلام فقیهی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

ثبت‌نام شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهی تا آخر آذر ماه آغاز می‌شود

کدخبر: 2076338

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهی تا آخر آذر ماه آغاز شده و بعد از انجام قرعه‌کشی، اعزام‌ها از اول بهمن ماه شروع و تا آخر فروردین ماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: ثبت نام این دوره از اعزام دانشگاهیان تا آخر آذر ماه آغاز شده و بعد از انجام قرعه کشی اعزام ها از اول بهمن ماه شروع و تا آخر فروردین ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: هنوز میزان ظرفیت شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهی مشخص نیست، ولی تلاش می کنیم که کاهشی نسبت به دوره قبل نداشته باشیم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: در نظر داریم تا دانشجویانی که خواهان برنامه ریزی ازدواج در نجف و کربلا هستند را در شانزدهمین دوره اعزام ها بدون انجام قرعه کشی به عتبات اعزام کنیم، البته برای گروه های دانشجویان دختر مجرد، دانشجویان پسر مجرد، متاهلین، اساتید و کارمندان قرعه کشی صورت می گیرد.

گفتنی است، در پانزدهمین دوره اعزام های دانشگاهیان به عتبات عالیات در مجموع 18 هزار دانشجو در قالب 442 کاروان به عتبات اعزام شدند.

ارسال نظر: