لاریجانی در صحن علنی مجلس:

دانشجویان امروز مسیر شهدای دانشجو را پیگیری کنند/ سعادت کشور در گرو همین سلوک سیاسی است

کدخبر: 2076762

رئیس مجلس روز دانشجو را به همه دانشجویان کشور تبریک گفت و اظهار داشت: امیدواریم دانشجویان امروز ما مسیر شهدای دانشجو را پیگیری کنند که سعادت کشور ما در گرو همین سلوک سیاسی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس (16 آذر 95) گفت: روز دانشجو را به همه دانشجویان عزیز در کشور تبریک عرض می‌کنم و یاد شهدای دانشجو را گرامی می‌دارم.

وی افزود: در آن زمان اختناق و سلطه‌گری آمریکا در ایران دانشجویان بودند که پرده‌ها را کنار زدند و با شجاعت در مقابل سلطه‌گری آمریکا و استبداد درونی کشور ایستادگی کردند و این مسیر پیشروانه را در طول سال‌های اختناق دانشجویان در دست داشتند و در انقلاب اسلامی نیز همین منهج را دنبال کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز حضور دانشجویان در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سرور و شادابی خاصی را می‌تواند در دانشگاه‌ها ایجاد و یک فرزانگی و فرهیختگی در این قشر تحصیل‌کرده ایجاد کند.

لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشجویان امروز ما مسیر شهدای دانشجو را پیگیری کنند که سعادت کشور ما در گرو همین سلوک سیاسی است.

ارسال نظر: