هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا

دورتموند بالاتر از رئال صعود کرد/ برد پرگل پورتو برابر لسترسیتی

کدخبر: 2077160

تیم‌های لورکوزن، موناکو، رئال مادرید، دورتموند، لسترسیتی، پورتو، یوونتوس و سویا به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام 8 دیدار به پایان رسید و تیم‌های لورکوزن، موناکو، رئال مادرید، دورتموند، لسترسیتی، پورتو، یوونتوس و سویا راهی دور بعد شدند.

در گروه E، بایرلورکوزن با 3 گل موناکو را شکست داد اما باز هم پشت سر این تیم در مکان دوم قرار گرفت. یورچنکو در دقیقه 30 ، برنت در دقیقه 48 و دی‌سانتیس (دروازه‌بان حریف) در دقیقه 89 برای لورکوزن گل زدند.

تاتنهام هم در ورزشگاه ویمبلی لندن 3 بریک از سد زسکا مسکو گذشت و به لیگ اروپا صعود کرد. علی در دقیقه 38 ، کین در دقیقه 45 و آکینفیف (دروازه‌بان حریف) در دقیقه 78 برای تاتنهام و ژاگوئف در دقیقه 33 برای زسکا گلزنی کردند.

در جدول موناکوی 11 و لورکوزن 10 امتیازی صعود کردند و تاتنهام 7 امتیازی به لیگ اروپا رسید.

در گروه F، رئال مادرید بازی 2 بر صفر برده را با تساوی 2- 2 عوض کرد تا به عنوان تیم دوم و بعد از شاگردان توخل به دور حذفی صعود کنند. بن‌زما در دقایق 28 و 53 برای رئال گل زد و اوبامیانگ در دقیقه 61 و رویس در دقیقه 89 گل‌های دورتموند را به ثمر رساندند. در دیگر بازی این گروه، لژیا ورشو یک بر صفر اسپورتینگ لیسبون را برد و به لیگ اروپا رسید.

در گروه G، پورتو با 5 گل لسترسیتی را که به بیشتر ستاره‌های خود استراحت داده بود را برد. سیلوا در دقایق 6 و 64 (از روی نقطه پنالتی)، کرونا در دقیقه 26، براهیمی در دقیقه 44 و ژوتا در دقیقه 77 برای پورتو گل زدند. در دیگر بازی گروه، کپنهاگن 2 بر صفر در خانه بروژ حذف شده پیروز و تنها موفق به حضور در لیگ اروپا شد.

از این گروه، لسترسیتی 13 و پورتوی 11 امتیازی به دور بعد راه یافتند.

در گروه H، یوونتوس به راحتی در خانه با دو گل هیگواین در دقیقه 52 و روگانی در دقیقه 73 دیناموزاگرب را برد.

نبرد حساس لیون در خانه مقابل سویا با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا سویا به دور بعد راه یابد.

در جدول یوونتوس 14 و سویای 11 امتیازی صعود کردند و لیون 8 امتیازی به لیگ اروپا رسید.

ارسال نظر: