می‌خواستیم محرومیت هواداران بخشیده شود اما فدراسیون فوتبال مخالفت کرد

پورموسوی: بدنبال ۳ امتیاز دربی خوزستان هستیم

کدخبر: 2077247

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی سختی داریم اما هدفمان کسب ۳ امتیاز و بازگشت به جمع مدعیان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرویس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: یکی از بارزترین نکات منفی دیدار فردا، عدم حضور تماشاگران است که این موضوع باعث می‎شود از گرمی بازی کاسته شود. ما تلاش زیادی کردیم که مشکل رفع شود اما فدراسیون فوتبال با این بحث مخالفت کرد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که فردا 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا به جدول اصلی مسابقات و کورس قهرمانی بازگردیم. قطعاً دیدار ما با فولاد خوزستان رقابتی زیبا خواهد بود چرا که هر دو تیم به دنبال ارائه یک فوتبال زیبا هستند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: فولاد خوزستان پس از هفته چهارم و پنجم روند رو به رشد و خوبی داشته است. ما بازی سختی داریم اما هدفمان کسب 3 امتیاز و بازگشت به جمع مدعیان است.

پورموسوی خاطرنشان کرد: متأسفانه مشکلات ما هنوز حل نشده و قرار شد که دیگر به آنها فکر نکنیم اما امیدوارم تا شروع نیم فصل دوم این مشکلات رفع شود.

وی در خصوص عدم حضور رحیم زهیوی در بازی فردا گفت: او یکی از بازیکنان موثر ماست و نبودش برای ما سخت است. در این مدت تلاش کردیم جایگزین خوبی برای زهیوی پیدا کنیم. او از نظر روحی و روانی بر روی تیم تأثیرگذار است و به سبب دوستی نزدیکی که با بچه‌ها دارد از زهیوی خواستیم در کنار تیم باشد. امیدوارم جایگزین او مانند خودش در دیدار فردا بازی کند.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص نانگ گفت: از نظر مالی به او توافق رسیده بودیم و با فدراسیون پزشکی و ورزشی مکاتبات خود را انجام دادیم. آنها گفتند نمی‌توانید از نانگ استفاده کنید. ما از آنها فرجه رفع آسیب‌دیدگی خواستیم اما هنوز در این خصوص به نتیجه نهایی دست پیدا نکردیم. ما به دنبال حضور نانگ در تیم هستیم اما در 25 روز گذشته مکاتبات زیادی را برای حضور این بازیکن انجام داده‌ایم و اگر موفق به جذب او نشویم ناچاراً به دنبال گزینه‌های داخلی خواهیم رفت.

پورموسوی گفت: تلاش می‌کنیم دو بازیکن دیگر را به تیم اضافه کنیم تا بتوانند در ادامه مسیر به ما کمک کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: