سخنگوی دولت:

دولت سعی دارد به دلیل سفرهای عتبات عالیات، پروژه راه‌آهن غرب کشور را با سرعت اجرا کند

کدخبر: 2077261

نوبخت گفت: پروژه راه‌آهن غرب کشور جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی کشور که مدنظر مقام معظم رهبری است در این راستا دولت سعی دارد به دلیل حساسیت غرب کشور و سفرهای عتبات عالیات این طرح را با سرعت اجرا کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمدباقر نوبخت عصر امروز در جریان بازدید از روند اجرای پروژه راه‌آهن غرب کشور در نهاوند اظهار داشت: اعتبار مصوب راه‌آهن همدان- کرمانشاه- سنندج 156 میلیارد تومان بوده که تاکنون 142 میلیارد تومان از اعتیار این پروژه تخصیص یافته است.

وی افزود: پروژه راه‌آهن غرب کشور جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی کشور که مدنظر مقام معظم رهبری است در این راستا دولت سعی دارد به دلیل حساسیت غرب کشور و سفرهای عتبات عالیات این طرح را با سرعت اجرا کند.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: 42 کیلومتر از مسیر ریلی فیروزان- نهاوند باقی مانده که براساس برنامه زمانبندی شده پروژه اجرا می‌شود.

وی گفت: در مسیر در جریان وضعیت جاده آورزمان به کرمانشاه و نهاوند که مسیر تردد زائران حسینی است، قرار گرفتم که امسال این جاده 40 نفر کشته و بیش از 300 نفر زخمی داشته است.

نوبخت تصریح کرد: جاده آورزمان نهاوند به طول 12 کیلومتر به صورت یک طرفه است که با نمایندگان مجلس جلسه‌ای تشکیل می‌دهیم تا با اختصاص بودجه وضعیت این جاده به سرعت اصلاح شود.

به گزارش تسنیم، در جریان بازدید معاون رئیس جمهور از ایستگاه خط آهن نهاوند، کشاورزان نسبت به تأخیر دولت در پرداخت مطالبات گندم و چغندرقند انتقادات خود را منتقل کردند.

ارسال نظر: