لیگ جهانی کشتی فرنگی - مجارستان

بیمه رازی و سینا صنعت ایذه با شکست حریفان راهی نیمه نهایی شدند/ مصاف ۲ ایرانی برای صعود به فینال

کدخبر: 2077282

روز نخست مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان با صعود سینا صنعت ایذه به مرحله و بیمه رازی نیمه نهایی به پایان رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان از صبح امروز با حضور 2 نماینده از کشورمان در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد.

تیم سینا صنعت ایذه در این‌دوره از رقابت‌ها با هدایت ملک محمد بویری و مربیگری بابک ولی‌محمدی و حمید رضا حبیبی و با حمایت‌های علی‌بابا احمدپور حضور پیدا کرده است و توانست در هر سه دیدار دور مقدماتی با شکست حریفان به کار خود پایان دهد.

این تیم در دیدار اول با برکوت قرقیزستان به رقابت پرداخت و توانست با نتیجه قاطع 8 بر صفر این تیم را شکست دهد و راه خود را برای حضور در دیدار بعدی هموار کند.

عبدالمحمد پاپی، مهرداد مردانی، عظیم گرمسیری، پژمان پشتام، ماکسیم مانوکیان، داود عابدین‌زاده، علی اکبر حیدری و زویادی پاتاریدزه با شکست دادن حریفان خود این نتیجه قاطع رقم زدند.

سینا صنعت در دیدار دوم خود با قبول یک شکست از 8 وزن موجود توانست با نتیجه 7 بر یک تیم باشگاه المپیک لهستان را با شکست راهی کند.

بدون شک حضور تیم‌های روسی در مسابقات کشتی به ویژه در رشته کشتی فرنگی همواره از حساسیت‌ها و جذابیت‌های منحصر به فرد خود در جدال با حریفان ایرانی روبه‌رو بوده و جدال تیم سینا صنعت ایذه با تیم مسکو روسیه را می‌توان به عنوان اوج رقابت‌ها در مرحله مقدماتی ذکر کرد.

نماینده کشورمان در این رقابت‌ها در این دیدار حساس توانست با نتیجه قاطع 6 بر 2 از سد این حریف روسیه‌ای خود بگذرد و به عنوان تیم نخست مرحله مقدماتی به دور بعد صعود کند.

دیدار این تیم در مرحله نیمه نهایی فردا انجام می‌شود.

تیم کشتی فرنگی بیمه رازی با برتری برابر صربستان راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ جهانی شد

در دور سوم مسابقات لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان و در گروه چهارم این مسابقات تیم بیمه رازی با شکست صربستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. شاگردان رنگرز در این دیدار با نتیجه 7 بر یک به برتری رسیدند و تنها آرسن جلفلکیان برابر حریف خود شکست خورد.

سینا صنعت ایذه نیز در گروه سوم مسابقات با برتری برابر روسیه توانست به عنوان تیم اول به نیمه نهایی صعود کند تا دیدار تمام ایرانی را صبح فردا شاهد باشیم.

به این ترتیب بیمه رازی از گروه چهارم و سینا صنعت ایذه از گروه سوم راهی نیمه نهایی شدند.

نتایج مسابقات انفرادی به شرح زیر است:

59 کیلوگرم: سامان عبدولی 9 (برنده) - فریس صفر

66 کیلوگرم: داور استفانک (برنده) حریفش حاضر نشد - نمس

71 کیلوگرم: فرشاد بلفکه 4 (برنده) - ماکسیموویچ یک

75 کیلوگرم: ارسن جلفلکیان یک - ویکتور نمس 2 (برنده)

80 کیلوگرم: رامین طاهری 8 (برنده) - پیتر بالو صفر

85 کیلوگرم: حسین نوری 10 (برنده) - کابی یک

98 کیلوگرم: مهدی علیاری 4 (برنده) - میخاییل کاجایای 3

130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی 3 (برنده) - الکساندر چرنتسکی 3

ارسال نظر: