جاده چالوس امروز یک طرفه می‌شود

کدخبر: 2077292

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور کرج – چالوس از ظهر جمعه به بعد به صورت موقت یک طرفه می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رئیس پلیس راه استان البرز اظهار داشت: با توجه به افزایش مسافرت‌های برون‌شهری طی روزهای اخیر و به ویژه عصر روز چهارشنبه، انتظار داریم که امروز در اکثر محورهای استان البرز شاهد بار ترافیکی باشیم.

اکبری افزود: بنابراین پلیس راه با هدف کنترل بار ترافیکی و تخلیه ترافیک، به صورت موقت محدودیت‌هایی را در برخی از مسیرها از جمله جاده چالوس اعمال می‌کند.

وی تصریح کرد: بر این اساس از ساعت 15 امروز تا ساعت 24 تردد انواع وسیله نقلیه از میدان امیرکبیر واقع در شهرستان کرج به سمت استان البرز در جاده چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: همچنین از ساعت 17 تا ساعت 24 تردد خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت البرز در محور کرج - چالوس به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

اکبری با اشاره به بارش برف در ارتفاعات استان البرز بیان داشت: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، امروز جمعه در اکثر مناطق استان از جمله مناطق مرتفع شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی افزود: بنابراین سطح جاده‌ها و آزادراه‌ها لغزنده بوده و لازم است که رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: از سوی دیگر در این فصل از سال به همراه داشتن زنجیر چرخ ضروری است و اگر خودرویی فاقد زنجیر چرخ باشد، از تردد آن در محورهای کوهستانی و برف‌گیر جلوگیری شده و ضمن اینکه راننده نیز اعمال قانون می‌شود.

اکبری اظهار داشت: به رانندگان توصیه می‌شود که پیش از سفر، ابتدا از شرایط جوی مطلع شده و سپس با اطمینان از سلامت فنی خودرو و وسائل گرمایشی و به همراه داشتن سوخت کافی، اقدام به مسافرت کنند.

ارسال نظر: