عبادی خبر داد:

جلسه فراکسیون روحانیت با آملی لاریجانی/ طرح اتهامات رسانه‌های ضدانقلاب توسط مسئولان جای بررسی دارد

کدخبر: 2077305

عضو فراکسیون روحانیت مجلس از جلسه این فراکسیون با رئیس قوه قضائیه خبر داد و خواستار محاکمه افرادی شد که در مجلس حرف‌‌های رسانه‌های ضد انقلاب را عیله قوه قضائیه بیان می‌کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید محمد عبادی در گفتگو با مهر اظهار از دیدار اعضای فراکسیون روحانیت مجلس با رئیس قوه قضائیه خبر داد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه بحث هایی در مورد حساب های قوه قضائیه که چندی پیش رسانه های ضد انقلاب بیان کردند به نام رئیس این قوه است، مطرح شد و عنوان گردید که این اتهامات و ادعا ها صحت ندارد و با برخی انگیزه های سیاسی بیان شده است.

وی ادامه داد: این حساب ها ۲۱ سال پیش برای املاک مجهول المالک و... باز شده است و ربطی به رئیس قوه ندارد و مربوط به دستگاه قضایی و هزینه های آن است و در چارچوب قانون، اعتبارات موجود در این حساب هزینه می شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تصریح کرد: طرح این گونه اتهامات از سوی رسانه‌های ضد انقلاب تعجبی ندارد اما اینکه این ادعاها توسط برخی مسئولان نظام مطرح می شود جای بررسی دارد. باید دید این افراد از نظر شرعی چطور می خواهند پاسخگوی تهمت زدن به افراد و سران قوا باشند و از نظر سیاسی و امنیتی هم باید بررسی شود که چرا حرف های ضد انقلاب را تکرار می کنند.

عبادی گفت: افرادی که این اتهامات را مطرح می کنند در مورد فیش های نجومی و کوتاهی های دولت در بررسی این پرونده ها هیچ حرفی نزدند. این افراد حرفهای ضد انقلاب را به زبان آورده و ژست قهرمان هم می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه کسی با دروغ گفتن قهرمان نمی شود، اظهار داشت: این افراد اگر آزاد مرد هستند چرا در مورد فساد اقتصادی در صندوق ذخیره فرهنگیان کوچکترین موضع گیری نکردند، ۸ هزار میلیارد تومان در این صندوق اختلاس شد و انها صحبتی نکردند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس تاکید کرد: اینها باید محاکمه شوند چرا که اظهاراتشان اتهام به ارکان نظام است و باید پاسخگو باشند.

ارسال نظر: