به دلیل بارش سنگین برف در مشهد؛

احتمال لغو دیدار پدیده و پرسپولیس

کدخبر: 2077313

مسئولان هیات فوتبال استان خراسان به دلیل بارش شدید برف در مشهد در حال رایزنی هستند تا بازی امروز پدیده و پرسپولیس را به فردا موکول کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برف شدیدی در مشهد شروع به باریدن کرده که تمام این شهر از جمله ورزشگاه ثامن الائمه مشهد که میزبان دیدار پدیده خراسان - پرسپولیس خواهد بود، سفیدپوش شده است.

با توجه به وضعیت آب‌وهوایی مشهد، برف شدیدی که همچنان ادامه دارد، وضعیت ورزشگاه و دمای چهار درجه زیر صفر این شهر زمزمه‌هایی در خصوص لغو بازی پدیده و پرسپولیس شنیده می‌شود. جواد طاری‌بخش، مدیر رسانه‌ای تیم پدیده خراسان در این مورد اعلام کرد: تا این لحظه چیزی به ما اعلام نشده است و فکر نمی‌کنم بازی لغو شود. این بازی در ساعت مقرر (ساعت 14:10) برگزار خواهد شد و باتوجه به اینکه پیش‌بینی هوای برفی می‌شد، روی زمین هم کاور کشیده شده است و مشکلی برای برگزاری بازی نخواهد بود.

البته سکوهای ورزشگاه ثامن پوشیده از برف و همچنین جاده‌های منتهی به این ورزشگاه نیز لغزنده است. ورزشگاهی که 30 کیلومتر با مرکز شهر مشهد فاصله دارد و همین مسئله نگرانی‌هایی را بابت حضور هواداران در ورزشگاه ایجاد کرده است.

ارسال نظر: