درخشان: مربی آذربایجانی فردا به تهران می‌آید/ پس از ارزیابی عملکرد این مربی در خصوص همکاری با او تصمیم می‌گیریم

کدخبر: 2077331

رئیس فدراسیون جودو گفت: قرار است علی‌اف فردا به تهران بیاید و یک هفته در کنار تیم ملی جودو فعالیت کند . ما پس از این مدت و با ارزیابی شرایط تصمیم در خصوص همکاری با او تصمیم خواهیم گرفت. 

به گزارش « نسیم آنلاین »، به دنبال تلاش‌های فدراسیون جودو و کوراش برای حضور مربیان خارجی در تیم‌های ملی جودو طی روزهای گذشته مسئولان این فدراسیون با آذر شیخ علی‌اوف مذاکراتی را انجام دادند.

محمد درخشان، رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص مذاکره با این مربی اظهار داشت: علی‌اوف یکی از مربیان خوب آذربایجان است که من از نزدیک کار او را در مسابقات مختلف مشاهده کردم. با توجه به این موضوع ما تصمیم گرفتیم از ایشان برای حضور در ایران دعوت کنیم تا کار او را نزدیک مورد ارزبابی قرار بدهیم.

وی ادامه داد: قرار است این مربی فردا به تهران بیاید و یک هفته در کنار تیم ملی جودو فعالیت کند . ما پس از این مدت و با ارزیابی شرایط تصمیم در خصوص همکاری با او تصمیم خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون جودو در خصوص دلیل استفاده از مربی آذربایجانی عنوان کرد: آذری‌ها در اوزان سبک وزن و میانه از جودوکاران قدرتمندی برخوردار هستند و قطعا در صورت توافق حضور این مربی می‌تواند به ما کمک کند.

درخشان در پاسخ به این سوال که در صورت توافق این مربی با فدراسیون، در چه پستی از او استفاده خواهد شد، گفت: ما قصد داریم بعد از توافق از او به عنوان مشاور فنی استفاده کنیم. ما هر جا لازم باشد از کمک فنی این مربی استفاده استفاده خواهیم کرد ولی با قاطعیت نمی‌توانیم در خصوص اینکه او در چه پست در خدمت جودو ایران خواهد بود، صحبت کنم.

ارسال نظر: