هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال؛

جدال سرمایه‌داران و خودروسازان برای قهرمانی نیم‌فصل/ شاگردان آرمات برای دفاع از عنوان سومی به تبریز می‌روند

کدخبر: 2077408

هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال روز یکشنبه ۲۱ آذرماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد و دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران برای قهرمانی در نیم فصل به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم و پایانی دور رفت سی‌امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» روز یکشنبه 21 آذرماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، تبریز، ارومیه، آمل و اردکان پیگیری خواهد شد.

مهمترین و حساس ترین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر در خانه والیبال تهران و از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز می شود. در این مسابقه دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران که شرایط بسیار نزدیکی در جدول مسابقات با هم دارند، برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به مصاف هم می‌روند.

بانک سرمایه و پیکان 9 برد و 24 امتیاز در 10 دیدار گذشته خود کسب کردند و در رتبه های اول و دوم جدول قرار دارند. فاتح این مسابقه صدرنشین و تیم بازنده در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت.

تیم والیبال سایپا که با 6 برد و 19 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال میهمان شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی این شهر خواهد بود. شاگردان مسعود آرمات برای حفظ جایگاه سومی خود در جدول این رقابت‌ها محکوم به برد در بازی خارج از خانه هستند.

تیم شهرداری تبریز که با سه برد و 11 امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه نهم جدول قرار دارد، در صورت شکست سایپا می تواند یک پله صعود داشته باشد، البته به شرطی که خاتم اردکان برابر صالحین ورامین مغلوب شود.

در دیگر مسابقه این هفته، سالن شهید آیت الله خاتمی شهر اردکان میزبان شصت و ششمین مسابقه دور رفت لیگ برتر والیبال مردان ایران است و تیم خاتم اردکان میزبان صالحین ورامین خواهد بود.

صالحین ورامین با 6 برد و 17 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و برای حفظ جایگاه خود و حتی صعود یک پله ای نیاز به شکست میزبان خود دارد. از سوی دیگر خاتم اردکان با چهار برد و 13 امتیاز در رتبه هشتم است و تلاش دارد در پایان دور رفت حداقل جایگاه هشتمی خود را حفظ کند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد، در هفته پایانی دور رفت میزبان سازمان عمران شهرداری ساری در سالن غدیر ارومیه خواهد بود.

نماینده ساری نیز 5 برد و 15 امتیاز دارد و در رتبه هفتم قرار دارد و پیروزی در این دیدار می تواند صعود یک پلی ای برای فاتح میدان داشته باشد. شهرداری ارومیه در هفته پیش موفق به شکست هاوش گنبد شد و برای این دیدار خانگی انگیزه مضاعف به دست آورده است، اما تعداد مصدومان این تیم کمی سرمربی را نگران کرده است.

در نخستین بازی خانه والیبال تهران و شصت و یکمین دیدار دور رفت لیگ برتر والیبال تیم های پارسه تهران و شهرداری اراک به مصاف یکدیگر می روند. پارسه تهران با پنج برد و 17 امتیاز در جایگاه پنجم جدول است و شهرداری اراک با دو برد و 6 امتیاز رتبه یازدهم را در اختیار دارد. این دیدار فرصت مناسبی برای شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی پارسه تهران است که با پیروزی در بازی خانگی جایگاه خود در هفته پایانی دور رفت در جدول مسابقات بهبود بخشند.

آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار خواهد شد و تیم کاله مازندران میزبان هاوش گنبد خواهد بود. کاله با سه برد و 10 امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه دهم جدول است و هاوش با دو برد و 6 امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد.

با برگزاری این مسابقات دور رفت لیگ برتر والیبال به پایان می رسد و تنها دیدار کاله مازندران و شهرداری تبریز از هفته هشتم باقی می ماند که به دلیل شرایط آب و هوایی و قطعی گاز و برق در شهر آمل در موعد مقرر برگزار نشد.

برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است: تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه پارسه تهران - شهرداری اراک

تهران، خانه والیبال تهران، ساعت 17 و 30 دقیقه بانک سرمایه - پیکان تهران

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17 شهرداری تبریز - سایپا تهران

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17 شهرداری ارومیه - سازمان عمران شهرداری ساری

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17 کاله مازندران - هاوش گنبد

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17 خاتم اردکان - صالحین ورامین

ارسال نظر: