علیرضا زاکانی:

مدارک جدیدی از کرسنت را فردا در دادگاه ارائه می‌کنم

کدخبر: 2077526

نماینده سابق تهران در مجلس با اشاره به شکایتهای مطروحه از سوی برخی مقامات گفت: فردا با ۳ شکایت دولتی به دادگاه می‌روم و مدارک جدیدی از کرسنت را ارائه می‌کنم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفتگو با تسنیم ، از برگزاری دادگاه رسیدگی به شکایتهای مطرح شده از سوی برخی مقامات دولتی خبر داد و گفت: این آمادگی را دارم تا نسبت به شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری، دفاع لازم را در برابر هیات منصفه و افکار عمومی داشته باشم.

وی با بیان اینکه در در پرونده کرسنت، نگران تضییع حقوق کشور هستیم، گفت: یکی از شاکیان بنده در دادگاه فردا، وزارت نفت و نماینده حقوقی آقای بیژن زنگنه است که انشالله بنده اسناد خود در خصوص قراداد کرسنت را به دادگاه ارائه خواهم کرد.

زاکانی با اشاره به مطرح شدن شکایت آقای سید احمد موسوی نیز گفت: وی از چهره‌های بانفوذ اقتصادی نزدیک به دولت قبل و آقای رحیم‌مشایی بود که بعد از تشکیل دولت جدید، با حسین‌ فریدون ارتباط برقرار کرده است.

گفتنی است، دادگاه رسیدگی به شکایات از علیرضا زاکانی نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی، قردا (یکشنبه 21 آذر) ساعت 9 صبح، در شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران و با حضور هیات منصفه برگزار می‌شود.

دادگاه علیرضا زاکانی به صورت علنی برگزار می‌شود.

ارسال نظر: