پس از بازگشت رییس فدراسیون دو و میدانی از اجلاس جهانی؛

دو و میدانی ایران در آستانه تغییراتی بزرگ!

کدخبر: 2077638

رییس فدراسیون دو و میدانی لهستان که یکی از بزرگترین مربیان پرتابی دنیا هم محسوب می‌شود به دعوت مجید کیهانی راهی ایران خواهد شد تا نشست‌های متعددی را برای انعقاد قراردادهایی مهم داشته باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هفته گذشته اجلاس جهانی دو و میدانی در موناکو برگزار شد و مجید کیهانی رییس فدراسیون ایران هم در این جمع حضور داشت. او در حاشیه این نشست ملاقات های معتددی با روسای فدراسیون کشورهای مختلف داشت که در همان روزهای پرکار چند همکاری ضمنی ایجاد شد.

حالا پس از بازگشت کیهانی در اولین اتفاق مهم بعد از اجلاس هنریک اولژستکی رییس فدراسیون دوومیدانی لهستان به دعوت رییس فدراسیون دوومیدانی ایران روز ۲۶ اذر به تهران خواهد آمد. او در مدت اقامت در ایران علاوه بر بازدید از فدراسیون دوومیدانی و ورزشگاه افتاب انقلاب، نشست های متعددی را با کیهانی و همکارانش خواهد داشت و در خصوص انعقاد تفاهم نامه فی مابین یحث و تبادل نظر خواهد شد.

سپس این تیم بازدید به کیش خواهد رفت تا از تمرینات تیم ملی ایران که هم اکنون در این جزیره برگزار می شود بازدید کنند. ملاقات با مسولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از دیگر برنامه های رییس فدراسیون لهستان است. او همچنین یک کلاس ویژه مربی گری پرتابها در ایران برگزار خواهد کرد.

اولژوسکی که از سال گذشته ریاست فدراسیون دو و میدانی لهستان را بر عهده گرفته است یکی از مربیان نامدار پرتاب وزنه دنیاست که شاگردش مایفسکی در ۲ المپیک پکن و لندن به مدال طلا رسید. حالا این مرد پرآوازه در راه ایران است تا با بازدید از فضای امکاناتی ایران و بررسی شرایط فنی، همکاری مطلوبی را بین ایران و لهستان ایجاد کند.

لهستان از کشورهای صاحب دو و میدانی است که بهترین کمپ های تمرینی و مربیان طراز اول را دارد و این سفر می تواند به رشد و همکاری ایران و لهستان کمک بسیاری کند.

ارسال نظر: