حضور فعال دانشگاه علمی و کاربردی در جشنواره رویش

کدخبر: 2077892

دانشگاه جامع علمی کاربردی همراه با مراکز استانی و واحدهای ۲۰، ۱۱، ۱۸ و ۳۸ تهران در ششمین جشنواره ملی رویش در دانشگاه امیرکبیر حضور فعال دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ششمین جشنواره ملی رویش عصر روز یکشنبه با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افتتاح شد. بعد از افتتاحیه غرفه ها رسما شروع به فعالیت کردند.

فضل الله ایرجی کجوری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به همراه حسین غفاری، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان تهران بعد از افتتاحیه با حضور در غرفه دانشگاه جامع علمی و کاربردی، با دست آوردهای این دانشگاه شامل خیاطی، گلدوزی، خطاطی، نقاشی و نقاشی پشت شیشه آشنا شد.

سمیه یوسفی، معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی واحد ۱۸ در توضیحاتی درباره جشنوراه ملی رویش گفت: ششمین جشنواره ملی رویش که بین دانشگاه های سراسری کشور برگزار می شود از ۲۱ تا ۲۴ آذربه میزبانی دانشگاه امیرکبیر برپا خواهد بود و دانشگاه جامع علمی کاربردی شامل مراکز استانی و واحدهای ۲۰، ۱۱، ۱۸ و ۳۸ تهران با دست آوردهای کانون های فرهنگی، اجتماعی، هنری ومذهبی خود که به عنوان اثر برتر شناخته شده در این جشنواره حضور دارد.

وی ادامه داد: این مراکز کار های برتر دانشجوهایشان را در قالب فوم برد ها آماده کرده اند و به نمایش عموم گذاشته اند.در این دوره فعالیت مراکز و واحد های استادی افزایش زیادی داشته و همه دست پر به جشنواره آمده اند.دانشگاه علمی کاربردی هم با توجه به نوع رشته ها و تواندمندی ها دانشجویانش، فضا های موجود و عملکرد کانون های فرهنگی اش حضور متفاوتی را در این دوره تجربه می کند.

ارسال نظر: