این پیروزی را به محرم نویدکیا تقدیم می‌کنیم

ویسی: با شکست تراکتورسازی به خودباوری خوبی رسیدیم/ از نقشه‌هایی که کشیدیم، نتیجه گرفتیم

کدخبر: 2078520

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل تراکتورسازی تمجید و آن را شجاعانه توصیف کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عبدالله ویسی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی شجاعانه‌ای را ارائه کردیم و لیاقت برتری مقابل سپاهان را داشتیم. ما امروز مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر بازی کردیم که بازیکنان، مربی و هواداران خیلی خوبی دارد. واقعاً به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم. همیشه دوست داشتم در یک جای خوب، یک برد خوب کسب کنیم تا به محرم نویدکیا تقدیم کنم. او امسال کمک زیادی به ما کرد و پیروزی امروز را به او تقدیم می‌کنیم.

وی درباره اینکه در این بازی به ویژه در نیمه اول از سمت راست تراکتورسازی موقعیت‌های زیادی داشتند، خاطر کرد: ما در بازی‌های قبل دوندگی خوبی داشتیم. ما تراکتورسازی را به خوبی می‌شناختیم و به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم. ایران‌پوریان هم بیشتر در حمله شرکت می‌کرد و مانع نیز از این منطقه استفاده کردیم. خوشبختانه از نقشه‌هایی که کشیدیم نتیجه گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر زمین افتادن بازیکنان سپاهان نیز تصریح کرد: بازیکنان ممکن است زمین بخورند. ما منتظر این نبودیم که توپ به بیرون برود یا وقت تلف کنیم. نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه داشت و نیمه دوم هم چهار دقیقه. فکر نمی‌کنم با این تفاسیر وقت‌کشی صورت گرفته باشد.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چرا در دقایقی از بازی احساساتی شده بود و همچنین کیفیت نیم‌فصل اول لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بله، من دقایقی احساساتی شدم. در این فصل همه تیم‌ها خوب هستند و برای بردن به زمین می‌آیند. هیچ تیمی برنده یا بازنده نیست و بازی‌های زیبا و پویایی را مشاهده می‌کنیم. به جز پرسپولیس و تراکتورسازی که خود را به نوعی از سایر تیم‌ها جدا کرده و برای قهرمانی نیم‌فصل می‌جنگند همه زیبا بازی می‌کنند و امسال لیگ بهتری نسبت به فصل گذشته داریم.

«در تعطیلات نیم‌فصل چه برنامه‌ای دارید؟»، وی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: برنامه‌هایی برای تعطیلات داریم. حالا که تراکتورسازی را بردیم به خودباوری خوبی رسیدیم. ایرادهایی داریم که باید در نیم‌فصل آنها را رفع کنیم. خود من با برد تراکتورسازی اوج می‌گیرم. بردن چنین تیم‌هایی بسیار سخت است و از لحاظ روحی و روانی روحیه بازیکنان را بالا می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص تماشاگران تیم تراکتورسازی اظهار کرد: تماشاگران تبریز لیاقت دارند که در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی‌های تیم خود را تماشا کنند. کاری به برد و باخت تراکتورسازی ندارم، اما امیدوارم هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی‌های تیم خودرا ببینند. من احترام زیادی برای این هواداران قائلم.

ویسی با اشاره به عملکرد فرید بهزادی کریمی در دیدار مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما از فرید شناخت داشتیم به همین خاطر او را جذب کردیم و خواستیم به تیم ما کمک کند. چند بازیکن بالای 20 سال داریم که انتظار داریم به تیم ما کمک کنند.

وی در خصوص اختلافات دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان و اینکه می‌گویند سپاهانی‌ها بیشتر هزینه‌های ورزشگاه نقش جهان را داده‌اند، تصریح کرد: من به این مسائل وارد نمی‌شوم، چون این مسائل مدیریتی است. ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است و به شخصه هر کاری بتوانم برای این تیم انجام خواهم داد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: