معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛

اختصاص شماره SSN برای همپوشانی بیمه شدگان تامین اجتماعی

کدخبر: 2078581

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: تاکنون شماره تامین اجتماعی ssn برای ٣٢ میلیون نفر اختصاص یافته که تکمیل این برنامه، گام بزرگی در خدمات تامین اجتماعی است.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از تامین اجتماعی، محمد حسن زدا در همایش مدیران تامین اجتماعی، افزود: با اجرای این طرح و اختصاص شماره تامین اجتماعی ، تاکنون ٥٨٠ هزار همپوشانی شناسایی شده است.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی افزود: ساماندهی زمان پرداخت مستمری ها کار بسیار بزرگی بود که با درایت و مدیریت صحیح و تلاش تمامی همکاران این موضوع بسیار مهم اجرایی شد ومستمری بازنشستگان در کوتاه ترین زمان و به صورت متمرکز قابل پرداخت است.

زدا تصریح کرد: بازرسی الکترونیک تحول بسیار بزرگی است که افزایش بهره وری و هوشمند شدن بازرسی ها را به دنبال دارد و نظارت بر بازرسان نیز به نحو مناسب انجام می شود.

وی تاکید کرد : گسترش و حمایت از کارگزاری ها در کنار کنترل و نظارت صحیح بر آنها باید مورد توجه باشد.

زدا اضافه کرد: در سازمان تأمین اجتماعی طرح سامان سوابق بیمه ای به عنوان یک طرح افتخار آمیز اجرا شد و ابلاغ الکترونیک و چندین طرح دارای اثرگذاری بسیار بالا نیز با کمترین هزینه در حال انجام است.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی برای بیمه کردن ایرانیان خارج از کشور در ١٢ کشور دارای نمایندگی است و اتباع خارجی شاغل در ایران نیز که مجوز اشتغال دارند را بیمه می کند.

ارسال نظر: