حجازی‌فر در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

بازی در "گیلدا" تجربه جدید و متفاوتی برایم بود/به حضور در تئاتر نیاز دارم

کدخبر: 2078676

بازیگر احمد متوسلیان در "ایستاده در غبار" گفت: بازی در "گیلدا"، فیلم جدید کیوان علیمحمدی برایم تجربه جدید و متفاوتی به شمار می‌رود و امسال با دو فیلم "ماجرای نیمروز" و "گیلدا" در جشنواره حضور خواهم داشت.

هادی حجازی فر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره بازی در فیلم «گیلدا» گفت: در این فیلم شخصیت های مختلفی حضور دارند و به نوعی به داستان اصلی قصه مرتبط می شوند و بنده نیز در این فیلم نقش یک روحانی را دارم که به نوعی به داستان اصلی مرتبط می شود.

وی ادامه داد: «گیلدا» در حقیقت ادای دین کیوان علیمحمدی به سید محمد ابراهیم اصغرزاده است و همه شخصیت های به نوعی به داستان ابراهیم اصغرزاده متصل می شوند.

حجازی فر درباره حضورش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: در این زمینه باید بگویم که من سال گذشته با شاه نقش احمد متوسلیان در جشنواره حضور پیدا کردم و قطعا دیگر اینقدر شانس نخواهم داشت که هر ساله با نقشی مانند متوسلیان و فیلم «ایستاده در غبار» که از لحاظ فیلمنامه و کاراکتری بسیار خوب بودند، در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشم، البته امسال سعی کردم هم در فیلم «ماجرای نیمروز» و هم «گیلدا» متفاوت باشم و تجربه های جدیدی را به دست آورم تا اینکه نگران باشم که دوباره موفقیت سال گذشته را به دست خواهم آورد یا خیر.

بازیگر نقش متوسلیان در «ایستاده در غبار» افزود: در بازیگری بیشتر به نقش ها به صورت حسی نگاه می کنم تا بازیگری، از این رو هر دو فیلم امسالم نیز حسی و تکنیکی بوده است و به همین دلیل آنها را دوست دارم و تجربه جدیدی برایم به شمار می رود؛ چرا که این نقش ها اجازه دادند تا کمی خود واقعی ام باشم.

وی با بیان اینک بازی ام در نقش «گیلدا» به پایان رسیده است، تصریح کرد: قطعا حضور در سینما باعث فقدان حضور در تئاتر نمی شود، چرا که در تئاتر به بازیگر اجازه تجربه در همه حوزه ها داده می شود و از سوی دیگر مخاطب شناسی را نیز فرا خواهد گرفت؛ از این رو به بازی در تئاتر نیاز دارم. به عبارت دیگر بازی در تئاتر مانند یک موسیقی درست و مناسب است که می توان ساعت ها آن را گوش داد.

حجازی فر خاطر نشان کرد: بازی در «ایستاده در غبار» حاصل 25 سال تجربه حضور در تئاتر بوده است و امروز هم در حال به دست آوردن تجربه های مختلف هستم.

ارسال نظر: