آیت‌الله جنتی:

ترکیه دروازه ورود تروریست‌ها به منطقه بود/ با بازگشت تروریست‌ها، آتش به جان کشورهای اروپایی می‌افتد

کدخبر: 2079291

دبیر شورای نگهبان گفت: متأسفانه ترکیه دروازه ورود تروریست‌ها به منطقه بود و عناصر تکفیری از کشورهای اروپایی و از راه ترکیه به سوریه و عراق وارد می‌شدند. اکنون با بازگشت تروریست‌های تکفیری‌ها، آتش به جان همان کشورها می‌افتد و آنها هم طعم خشونت را می‌چشند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز(چهارشنبه، اول دی) در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان، با ابراز تأسف از حمایت برخی دولت‌ها از جریانات تکفیری، گفت: متأسفانه ترکیه دروازه ورود تروریست‌ها به منطقه بود و عناصر تکفیری از کشورهای اروپایی و از راه ترکیه به سوریه و عراق وارد می‌شدند. اکنون با بازگشت تروریست‌های تکفیری‌ها، آتش به جان همان کشورها می‌افتد و آنها هم طعم خشونت را می‌چشند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه ابراز امیدواری کرد که دولت‌های مقتدر به فکر بیفتند و برای همیشه جریان‌های تکفیری و تروریستی را ریشه‌کن کنند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به پیروزی‌های مقاومت اسلامی در منطقه، گفت: آزادی غیر منتظره «حلب» خبر خوشحال کننده‌ای بود که به کمک رزمندگان اسلام در کشورهای مختلف منطقه انجام گرفت. امیدواریم به زودی «موصل» هم آزاد شود و شر داعشی‌ها و تکفیری‌ها از منطقه جمع شود.

دبیر شورای نگهبان همچنین با ابراز خشنودی از رونق صله رحم در شب یلدا، گفت: بسیاری از مردم، طی گردهمایی‌ها و مراسم دیشب محیط گرم و صمیمانه‌ای در خانواده‌ها داشتند که جای خوشحالی دارد.

ارسال نظر: