معاون اول قوه قضائیه:

بازرسی به معنای گرفتن مچ مفسدان نیست/ همه باید بدانند که بر کارشان نظارت می‌شود

کدخبر: 2079710

محسنی اژه‌ای گفت: بازرسی به معنای گرفتن مچ مفسدان نیست بلکه باید همه کارمندان و مدیران بدانند که رها نیستند و بر کارشان نظارت می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت:حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در دیدار با آقوان روسپیان رئیس کمیته تحقیق و بازرسی کل جمهوری ارمنستان گفت: امیدوارم این دیدارها برای هر دو کشور مفید باشد.

معاون اول قوه قضائیه افزود: در سفری که خدمتتان بودیم به این نتیجه رسیدیم که در راستای اهداف انسانیت تلاش کنیم.

محسنی اژه ای گفت: امروزه متاسفانه دنیا گرفتار بسیاری از جنگ‌ها و گرفتاری‌هاست و سازمان‌های بین‌المللی توانایی پیشگیری و مبارزه ندارند و برخی از این سازمان‌ها در راستای منافع کشورهای بزرگ کار می‌کنند.

وی ادامه داد: البته خیلی خوشحالم در این شرایط که نا امنی‌ها در کشورهای منطقه وجود دارد، کشور همسایه ارمنستان در امنیت به سر می برد و البته این امنیت در ایران هم وجود دارد.

معاون اول دستگاه قضا اضافه کرد: شما در سال‌های طولانی در سمت‌های قضایی کار کردید و شش سال هم دادستان کل ارمنستان بودید که می‌تواند به سمت جدید شما کمک کند.

وی تصریح کرد: کار شما و آقای سراج در دو کشور مهم است و همه ما باید از شما دو نفر حساب ببریم و کجی‌ها را راست کنیم زیرا فساد می‌تواند باعث فروپاشی و مشکلات جدی برای هر کشوری باشد.

اژه‌ای گفت: بازرسی به معنای گرفتن مچ مفسدان نیست بلکه باید همه کارمندان و مدیران بدانند که رها نیستند و بر کارشان نظارت می‌شود.

ارسال نظر: