توکلی خبر داد:

امشب؛ نتایج اولیه آزمون استخدامی اعلام می‌شود

کدخبر: 2079893

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: نتایج اولیه سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ساعت ۲۲ امشب اعلام می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین توکلی اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون داوطلبان هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه نتایج اولیه این داوطلبان از ساعت 22 امروز (یکشنبه پنجم دی ‌ماه) جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی گفت: برای تمامی داوطلبان حاضر در آزمون‌های فوق حسب مورد براساس اولویت انتخاب کارنامه آزمون آنان صادر شده است و داوطلبان هر یک از دستگاه‌های اجرایی موظف هستند براساس موارد مندرج در اطلاعیه عمل کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش افزود: بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان در زمان مقرر به دستگاه‌های مذکور به منزله انصراف از روند استخدام تلقی می‌شود و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

وی یادآور شد: همچنین مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط مندرج در آگهی یا ارائه مدارک به صورت ناقص در هر یک از دستگاه‌های پذیرفته‌شده برعهده داوطلب خواهد بود.

توکلی خاطرنشان کرد: در صورتی که در مرحله‌ای از مراحل آزمون مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج می‌باشد از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی نیز حکم مزبور لغو و بلااثر خواهد شد.

سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه 21 آبان‌ماه جاری برای دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دادگستری، سازمان دامپزشکی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان قضایی نیروهای مسلح، مرکز ملی رقابت، مؤسسه عالی آموزش و پرورش، مدیریت برنامه‌ریزی و وزارت اقتصادی و دارایی برگزار شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: