در چهارمین جلسه اتاق تاریک ؛

سینا گیلانی به ویژگی های "دیگر" بودن در تولید متن نمایشی می پردازد

کدخبر: 2079950

چهارمین جلسه اتاق تاریک، با عنوان درامِ"دیگری" دوشنبه ۶ دی ماه ساعت ۱۸ میزبان سینا گیلانی بازیگر و درام نویسِ کانادایی/ ایرانی می باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، سینا گیلانی مدرس مدرسه تئاتر تورنتو و پایه گذار متدها و روش های جدید در تئاتر است، که علاقه زیادی به کارکردن بر روی متن های شکسپیر و متن های کلاسیک به ویژه یونانی دارد و هم اکنون عضو اکادمی «سول پیر» تورنتو است.

در چهارمین جلسه اتاق تاریک سینا گیلانی به بررسی «دیگری»کیست؟ یا چیست؟ در درام و ویژگی های «دیگر» بودن و نحوه ی پرداخت و مخاطب «دیگری» و چگونگی شکل گیری «دیگری» و گفتگو بین «دیگری» و «دیگران» با ارائه و خوانش نمونه هایی از متن های خودش می پردازد.

همچنین در این جلسه لوون هفتوان در نمایش نامه خوانی، سینا گیلانی را همراهی خواهد کرد.

«اتاق تاریک» یکی از خواهرخوانده‌های پروژه گپ مکتب تهران است که در این سلسله جلسات صاحب نامان نسل های مختلف؛ از تجربیات شخصی خود در حوزه ی ساختار می گویند. یعنی که موضوع مورد بحث؛ فنون شخصی شده ی؛ هر هنرمند است.

علاقه مندان می توانند برای حضور در این جلسات با شماره تلفن 88891512 تماس حاصل و یا به مکتب تهران واقع در خیابان کریم خان، خیابان آبان جنوبی، کوچه کیوان، پلاک ۸ مراجعه کنند.

لازم به یادآوری است که پیش از این نیز کارگاه انتقال تجربیات «فرهاد آئیش»، «نغمه ثمینی» و «گیتی خسروی» از سلسله جلسات اتاق تاریک در مکتب تهران برگزار شده است.

ارسال نظر: