مرضیه وحید دستجردی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"جبهه مردمی" فقط اهداف انتخاباتی ندارد/ در زمان مناسبی وارد میدان شدیم/ حمایت مردم و نیروهای موثر سرلوحه حرکت ماست

کدخبر: 2079973

این عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم تمام افراد شاخص‌، نیروهای موثر و به خصوص خود مردم را در جبهه مردمی جذب کنیم که اگر ما موفق باشیم حمایت مردم را داشته باشیم شاید این مهمترین کار باشد و در این قضیه یکی از مهمترین اهرم‌های ما این است که رسانه‌ها حمایت کنند.

مرضیه وحید دستجردی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا اکنون برای تشکیل جبهه و ورود به انتخابات دیر نیست اظهار داشت: اتفاقا اکنون برای ورود زمان مناسبی است چون قضایا خیلی پخته شده است.

دستجردی با بیان اینکه اگر می‌خواستیم در خصوص بسیاری از مسائل سه یا چهار ماه پیش صحبت کنیم شاید به جمع‌بندی نمی‌رسیدیم اظهار داشت: ولی امروز با توجه به اینکه بسیاری از مسائل روشن شده زمان بسیار مناسبی است.

وی خاطر نشان کرد:‌ هرچند ممکن است به نظر آید تا انتخابات فرصت زیادی نیست ولی چون این جبهه فقط اهداف انتخاباتی ندارد و اهداف بعد از انتخابات را هم پیگیری می‌کند، با توجه به جدول زمانبندی که برای خود گذاشته‌ایم احتمالا زمان باقیمانده زمان ناکافی نباشد.

این عضو جبهه مردمی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه با توجه به احتمال ورود رقیب شما با گزینه واحد در انتخابات، احتمال پیروزی خود را چقدر می‌دانید؟ اظهار داشت: اگر نظر ما این است که هدف، هدفی الهی و برای رفاه مردم باشد به پیروزی رسیده‌ایم حالا چه پیروزی ظاهری اتفاق بیفتند و چه پیروزی واقعی.

وی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم ما با توجه به نیت و هدفی که داریم همین الان هم پیروز هستیم و امیدواریم که این تبدیل به پیروزی ظاهری هم بشود؛ ان‌شاء الله با کمک خدا و دعای امام زمان و مقام معظم رهبری این اتفاق می‌افتد.

دستجردی در خصوص مهمترین مشکلات سد راه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات اظهار داشت: باتوجه به اینکه تشکل‌ها دیگر شکل گرفته و برای خود اهداف و برنامه‌های خاصی را دارند ممکن است با اهداف مشکلاتی ایجاد کنند ولی ان‌شاء‌الله با حسن نیتی که در این جبهه وجود دارد و با وحدت می‌توانیم به پیروزی هم در میان ملت خودمان و در سطح بین‌المللی برسیم.

وی با بیان اینکه ما فکر می‌کنیم همه تشکل‌ها نیت‌های خیر دارند و هیچ کدام برای جاه و مقام دنیا یا مسائل مادی تلاش نمی‌کنند اظهار داشت: ما فکر می‌کنیم تلاش این تشکل‌ها تلاش معنوی است.

این عضو جبهه مردمی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با نیت خیری که در این جبهه وجود دارد و همچنین حمایتی که در حامیان می‌بینید افراد شاخص انقلابی کشور، کسانی که فعالیت‌های بزرگی در کشور داشته‌ و موفقیت‌های بزرگی را رقم زدند جذب کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تمام افراد شاخص‌، نیروهای موثر و به خصوص خود مردم را جذب کنیم که اگر ما موفق باشیم حمایت مردم را داشته باشیم شاید این مهمترین کار باشد و در این قضیه یکی از مهمترین اهرم‌های ما این است که رسانه‌ها حمایت کنند.

ارسال نظر: