در واکنش به تصویب قطعنامه ضداسرائیلی شورای امنیت عنوان شد

ترامپ: سازمان ملل به باشگاهی برای دور هم جمع شدن افراد و خوش‌گذرانی تبدیل شده است

کدخبر: 2080125

رئیس جمهور منتخب آمریکا تاکید کرد: سازمان ملل در شرایط کنونی تنها به یک باشگاه تبدیل شده تا برخی افراد گردهم جمع شوند و اوقات خوشی را بگذرانند، علی رغم اینکه این سازمان قابلیت های زیادی دارد..

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم به نقل از اسپوتنیک نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا تاکید کرد: سازمان ملل در شرایط کنونی تنها به یک باشگاه تبدیل شده تا برخی افراد گردهم جمع شوند و اوقات خوشی را بگذرانند، علی رغم اینکه این سازمان قابلیت های زیادی دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان ملل پتانسیل ها و توانایی های زیادی دارد ولی در شرایط فعلی تنها یک باشگاه برای برخی افراد است تا دور هم جمع شوند و اوقات خوشی را داشته باشند.

بیش از 500 هزار صهیونیست در شهرک های شرق بیت المقدس و کرانه باختری زندگی می کنند، مناطقی که توسط اسرائیل در جنگ 1967 میلادی اشغال شده است.

اعضای شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه قطعنامه‌ای که خواستار پایان دادن به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی است را به تصویب رساندند.

آمریکا تنها عضو شورای امنیت بود که به قطعنامه ضد شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی رأی ممتنع داد. 14 عضو دیگر به این قطعنامه رأی موافق دادند.

یش نویس این قطعنامه را چهار کشور مالزی، ونزوئلا، نیوزلند و سنگال تنظیم و به شورای امنیت سازمان ملل پیشنهاد کرده بودند.

ارسال نظر: