دبیر جشنواره تصویرگری بانکداری در پاسخ به «نسیم آنلاین» خبر داد؛

حضور پیشگامان هنرهای تجسمی در این جشنواره

کدخبر: 2080223

بهرام کلهرنیا، دبیر جشنواره تصویرگری بانکداری الکترونیک گفت: این جشنواره از سال آینده در قالب جشنواره هنرهای تجسمی بانکداری الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، بهرام کلهرنیا، دبیر جشنواره تصویرگری بانکداری الکترونیک در جمع خبرنگاران هنرهای تجسمی رسانه های رسمی گفت: نخستین جشنواره تصویرگری بانکداری الکترونیک با هدف شناسایی ظرفیت های هنرمندان هنرهای تجسمی در امور تجاری و اقتصادی همزمان با برپایی ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک روزهای 13 و 14 دی ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

این هنرمند ادامه داد: امروز معیارهای توسعه‌یافتگی دستیابی به اسناد هنری متفاوت شده است و اسناد هنری دیگر از کابرد صرفا نگهداری در گالری ها و موزه ها خارج شده است و همانطور که شاهدیم هنر وارد زندگی اجتماعی شده و اگر اسناد و تولیدات هنری از زندگی اجتماعی انسانها حذف شود، زندگی فلج خواهد شد.

کلهرنیا در پاسخ به « نسیم آنلاین » در خصوص هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت: به لحاظ اخلاق حرفه ای قراردادها، نمتوانم اسامی این هنرمندان را بازگو کنیم اما مسلما تعداد زیادی از پیشگامان هنر تصویرسازی به این جشنواره دعوت شده‌اند که در پایان این جشنواره آثار برگزیده معرفی و از آنان تجلیل می‌شود، در این جشنواره گروه بزرگی از هنرمندان تصویرسازی در بخش‌های تولید اثر و داوری وارد می‌شوند که در پایان این کار نمایشگاهی از آثار این هنرمندان در حاشیه همایش بانکداری الکترونیک در برج میلاد برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: طبق صحبت های مطرح شده، قرار است آثار شرکن کننده در این جشنواره همگی در قالب کتابی از مجموعه آثار برای بررسی تحولات هنری چاپ و منتشر شود.

ارسال نظر: