در پاسخ به یک خبر

وزارت نفت: همه برکشتی انقلاب اسلامی سواریم

کدخبر: 2080226

نقد و نقادی فضیلتی است که عرصه ورود به آن سهل است اما نقش آفرینی و تاثیرگذار بودن در این عرصه قواعد وآدابی دارد که همه موفق به درک آن نمی شوند.

اداره کل روابط عمومی وزارت با ارسال توضیحاتی پیرامون انتشارخبری با عنوان "ورودتوتال و شل ضد اقتصاد مقاومتی و خیانت است"، واکنش نشان داده و خواستارآن شده تا جوابیه ارسالی،منتشر شود.

درنامه مذکوربا عنوان "نسبت هتاکی و دفاع از آرمان های اقتصاد مقامتی" که نسخه ای از آن به نسیم آنلاین ارسال شده است ، می خوانیم: نقد و نقادی فضیلتی است که عرصه ورود به آن سهل و ممتنع است اما نقش آفرینی و تاثیرگذار بودن در این عرصه قواعد وآدابی دارد که همه موفق به درک آن نمی شوند.

اینگونه است که برخی هتاکی را با عرصه نقد اشتباه می گیرند و متوهم به صفت منتقد می شوند.

در نامه ارسالی وزارت نفت آمده: در اظهارنظری که اخیرا به نقل ازآقای مهدی رزیباف ، رئیس مرکزمطالعات و مبانی مدل های اقتصادی که (البته هرچه درمورد این مرکز وماهیت آن جستجو می کنیدکمتر می یابید)،در پایگاه خبری نسیم آنلاین انتشار یافت، ضمن کلی بافی های سیاسی که ارتباطی با موضوع تیتر خبرمنتشر شده ندارد، متاسفانه با ادبیاتی ناشایست و کلید واژه هایی که گویی رمز انتشار مطالب تخریبی علیه دولت جمهوری اسلامی ایران است، عنوان شده که ورود شرکت های خارجی خیانت مسلم به صنعتگران داخلی و مایه شرمساری است.

وزارت نفت، در توضیحات ارسالی خود، ابراز امیدواری کرده که آقای زریباف، رئیس مرکز مطالعات و مبانی مدل های اقتصادی درخصوص بار معنایی وحقوقی کلام شان تامل لازم را داشته باشد، زیرا دفاع از ارزش ها وآرمان های تعریف شده در اقتصاد مقاومتی، نسبتی با هتاکی و اتهام پراکنی ندارد.

این جوابیه می افزاید: ایکاش ایشان به جای تکرار جملاتی که به صورت کلیشه ای در بیشتر اظهار نظرهایشان به کار می برند ، یکبار به صورت شفاف و صریح روش و مبانی مدل های اقتصادی عملیاتی کشور را در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی کمک می کند،به زبان علمی مطرح نمایند و اگر نقدی مطرح می کنند بدانند که همه برکشتی انقلاب اسلامی سواریم و نباید بدون ساختن تخریب کنند، چه در غیراینصورت وخدای ناخواسته بر سبیلی خواهند رفت که 38 سال است دشمنان انقلاب از آن می گذرند.

ارسال نظر: