سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران:

انتقال آب دریای خزر منتفی شد

کدخبر: 2080261

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: بند مربوط به انتقال آب دریای خزر با رأی اکثریت نمایندگان مردم در خانه ملت،حذف شد و با حذف شدن این مصوبه منتفی شدن انتقال آب دریای خزر به تصویب رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عبدالله رضیان امروز در گفتگو با فارس در شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه کمیسیون تلفیق مجلس، موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان را در ماده 45 و در قالب بند «ه» در برنامه ششم آورده بود، اظهار کرد: با همکاری نمایندگان مازندران، استان‌های شمالی و کمک رئیس مجلس این بند حذف شد.

وی افزود: با رأی اکثریت نمایندگان مردم در خانه ملت، بند مربوط به انتقال آب دریای خزر حذف شد و به تصویب مجلس رسید.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: انتقال آب دریای خزر دغدغه نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و تمامی نمایندگان استان‌های شمالی بود که با پیگیری‌های فراوان این انتقال منتفی شد.

این مسؤول به دیدار خود با علی پروین، اسطوره فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: زمانی که در دفتر استاندار برای روشن کردن وضعیت مالکیت جدید باشگاه نساجی مازندران جلسه برگزار کردیم، علی پروین بازیکن و پیشکسوت فوتبال را هم به‌صورت کاملاً اتفاقی در آنجا دیدیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در دیدار با علی پروین، مشکلات و چالش‌های موجود در ورزش و به‌ویژه فوتبال و باشگاه نساجی مازندران بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر: