برگزیده نخستین دوره سوگواره عبرات:

در عبرات توانستم بازخورد مخاطبان از عکسم را ببینم

کدخبر: 2080329

علی کرمی، برگزیده بخش عکس نخستین دوره سوگواره عبرات گفت: با وجود اینکه در جشنواره های مختلف شرکت کردم و توانستم حائز رتبه شوم اما برگزیده شدن در سوگواره عبرات برای من اهمیت ویژه ای داشت.

علی کرمی، برگزیده دوره نخست سوگواره عبرات در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی «نسیم انلاین»، با اشاره به اثرات مثبت توجه به مراسم های مذهبی، افزود: در درجه اول، برگزاری این سوگواره، موجب حمایت از هنرمندان می شود و این مسئله اهمیت زیادی دارد زیرا اشخاصی نظیر من ترغیب می شوند که وقایعی مانند عاشورا و اربعین حسینی را به ثبت برسانند. وی ادامه داد: تمامی این آثار برای آیندگان خواهد ماند لذا باید به شکل مناسبی این آثار خلاقانه و هنرمندانه منتشر شود. متاسفانه جشنواره و سوگواره های داخلی مخاطب بالایی ندارند چراکه مخاطبان زیاد از خروجی این گونه برنامه ها اطلاعی ندارند. عده ای از هنردوستان با مراجعه به گالری های عکاسی و نقاشی و عده ای هم با مطالعه کتاب از آثار جدید مطلع می شوند درحالی که نتیجه جشنواره ها وسوگواره ها نیز می تواند برای هنردوستان جذاب باشد. برگزیده نخستین سوگواره عبرات ادامه داد: یکی از مزایای این سوگواره چاپ آثار و برگزاری نمایشگاه هنرمندان است. برای بنده به عنوان برگزیده سوگواره عبرات، اتفاق جالبی بود که اثر خودم را در قاب بزرگی در این نمایشگاه دیدم.

کرمی در ادامه تصریح کرد: من در نخستین دوره سوگواره عبرات، توانستم رتبه دوم را در بخش عکس کسب کنم، با وجود اینکه در جشنواره های مختلف شرکت کردم و توانستم حائز رتبه شوم اما برگزیده شدن در سوگواره عبرات برای من اهمیت ویژه ای داشت. من توانستم در این سوگواره، بازخورد مردم را از تماشای عکسم ببینم. رتبه دوم بخش عکاسی نخستین سوگواره عبرات، در پایان با اشاره به لزوم توجه به بازخورد مخاطب خاطرنشان کرد: به نظرم سوگواره عبرات توانسته مخاطبان زیادی را درگیر کند و موضوع خاص این سوگواره هم کمک زیادی به جلب توجه مخاطب کرده است. چراکه اربعین و واقعه عاشورا برای تمامی ایرانیان مهم است و خلق آثاری برای این واقعه مهم برای بسیاری از افراد جامعه جذاب و تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر: