برندگان سومین جایزه "مرگ بر آمریکا" فردا معرفی می‌شوند

کدخبر: 2080361

آیین اختتامیه سومین جایزه بزرگ "مرگ بر آمریکا" فردا با برپایی نمایشگاه و معرفی برگزیدگان در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیین اختتامیه سومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» ساعت 18 پنج‌شنبه 9 دی ماه در سالن اصلی حوزه هنری برگزار می‌شود که برپایی نمایشگاه در دو گالری خانه عکاسان و ابوالفضل عالی و اهدای جوایز به برگزیدگان از برنامه‌های این مراسم است.

بر اساس این گزارش، سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر هنری سومین جایزه بزرگ بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» و میثم محمدحسنی دبیر اجرایی این جایزه هستند و ویلم رایزینگ از مسئولان فدارسیون جهانی کارتون در اروپا (فکو)، جیتت کاستانا رئیس انجمن کاریکاتوریست‌های اندونزی، هیجابی دمیرچی از اساتید دانشگاه ترکیه و محمود نظری از کارتونیست‌های کشورمان داوری آثار این جایزه را بر عهده داشتند. در بخش کارتون، 3 نفر انتخاب شدند و 3 نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش پوستر این مسابقه، اساتیدی همچون مسعود نجابتی، حمید شریفی و محمدرضا دوست‌محمدی آثار را داوری کردند و درنهایت جایزه اول تا سوم به 6 نفر تعلق خواهد گرفت. همچنین سیدعباس میرهاشمی، علی فریدونی و محمدحسین حیدری داوری بخش عکس را برعهده داشتند که 3 نفر انتخاب شدند و 3 نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی می‌شوند.

ارسال نظر: