بیانیه بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی

حضور فعالان فتنه ۸۸ در مناصب دولتی خلاف مصلحت نظام است

کدخبر: 2080463

بسیج جامعه زنان کشور در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه دولت از به‌کارگیری افرادی که عملکرد ناصوابشان در فتنه ۸۸ تنها تخریب نظام بوده بر حذر باشد، عنوان کرد: حضور فعالان فتنه ۸۸ در مناصب دولتی خلاف مصلحت نظام است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بسیج جامعه زنان کشور همزمان با سالروز حماسه 9 دی بیانیه‌ای را منتشر کرد، در بخشی از این بیانیه، ضمن انتقاد از به‌کارگیری برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی آمده است: ملت شریف و بصیر ایران از مسئولین محترم دولتی انتظار دارند تا از بکارگیری این افراد که عملکرد ناصوابشان در فتنه 88 تنها تخریب نظام بوده، بر حذر باشند.

متن بیانیه بدین شرح است: «حماسه غرورآفرین 9 دی سال 88، یوم الله دیگری را در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی رقم زد. در چنین روزی تجدید میثاق امت با امامشان در اوج بصیرت، اقتدار و ولایت مداری به منصه ظهور رسید.

بدون تردید بازخوانی و ترسیم علل بروز فتنه 88 که پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و حضور 85 درصدی مردم در آن رقم خورد، هوشیاری و آمادگی برای مصاف و مقابله با سناریوهای جبهه معاندین انقلاب و نظام را در جامعه تحکیم بخشید. همچنین ضمن ایمن بخشی نظام اسلامی و ناکامی راهبردها و پروژه‌های دشمن، مانع بروز فتنه‌های مشابه در روند حرکت رو به جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی که تجلی حماسه کبیر ملت ایران است؛ با دعوت از آحاد مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی برای حضور پرشور در آیین‌های گرامیداشت این حماسه ماندگار اعلام می‌دارد که گرچه سران فتنه طی هفت سال گذشته در سایه رأفت و عطوفت اسلامی قرار گرفته‌اند اما مردم انقلابی بی صبرانه منتظر محاکمه کسانی هستند که حلاوت حضور پر شکوه انتخابات سال 88 را به کام ملت تلخ نمودند.

همچنین ملت شریف و بصیر ایران، حضور برخی از فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی را بر خلاف مصلحت نظام و مغایر با شئونات دولت تدبیر و شعار اعتدال گرایی دانسته و از مسئولین محترم دولتی انتظار دارند تا از به‌کارگیری این افراد که عملکرد ناصوابشان در فتنه 88 تنها تخریب نظام بوده، بر حذر باشند و به عناصر بی‌بصیری که همچنان از فتنه و فتنه گران دفاع می‌کنند توصیه می‌شود که با دقت نظر، بدون تعصب و با توجه به رضای الهی نسبت به مواضع غلط خود تجدید نظر کرده و هم‌صدا با ملت انقلابی ایران شوند.

در پایان تأکید می‌شود که زنان فرهیخته و انقلابی با الهام از آموزه‌های بزرگ حماسه 9 دی و برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت، آگاهی و حرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان، اجازه نخواهند داد که سران داخلی و خارجی فتنه 88 و مزدوران آنان بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه‌های شیطانی و براندازانه جدید خود بیابند؛ به فضل الهی، تحت ولایت رهبر معظم انقلاب و مولای بصیر و شجاع خود حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) پرشتاب‌تر از گذشته مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تحقق تمدن نوین اسلامی را ادامه خواهند داد».

ارسال نظر: