محسن رضایی:

سه راه حل برای خواباندن فتنه ۸۸ وجود داشت که متاسفانه هیچکدام عملی نشد/ کانون مبارزه امروز اقتصاد است

کدخبر: 2080496

محسن رضایی با بیان این که سختی این فتنه قاطی شدن حق و باطل و عدم تشخیص برای مردم بود افزود در آن زمان سه راه حل برای خواباندن فتنه ۸۸ وجود داشت که متاسفانه هیچکدام از آن ها عملی نشد .

به گزارش « نسیم آنلاین » محسن رضایی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد روضه محمدیه یزد گفت در فتنه 88 هر کسی که معاند نظام جمهوری اسلامی بود حتی کسانی در اثر انفجارات و ترورها از ایران فرار کرده بودند دور هم جمع شدند و تحرک بزرگی را علیه نظام شکل دادند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره ایجاد نگرانی در منطقه در فتنه 88 گفت: از لبنان و فلسطین تماس می گرفتند که در ایران چه خبر است و اگر ایران از دست برود همه ما را می کشند و استبداد دوباره بر می گردد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 88 افزود فتنه 88 اقتصاد کشور را ده ماه تعطیل و به رابطه بین المللی ما آسیب وارد کرد و دموکراسی انتخابات کشور را با چالش مواجه ساخت.

وی با بیان این که سختی این فتنه قاطی شدن حق و باطل و عدم تشخیص برای مردم بود افزود در آن زمان سه راه حل برای خواباندن فتنه 88 وجود داشت که متاسفانه هیچکدام از آن ها عملی نشد .

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت اولین راه حل این بود که نامزدهای شکست خورده به جای ریختن در خیابان باید به شورای نگهبان می رفتند و آن جا شکایت می کردند چراکه این مشکلات در انتخابات در زمان حضرت امام هم بود و خود من تلاش بسیار زیادی کردم و آبرویم را گذاشتم و با سران فتنه تماس گرفتم که بیایید به شورای نگهبان بروید، یکی از آن ها گفت بگذار با میرحسین موسوی تماس بگیریم و موسوی هم در پاسخ به من گفت: بگذار با ستادم تماس بگیرم اما دیگر پاسخ مرا ندادند.

رضایی عنوان کرد: راه حل دوم این بود که نخبگان و سیاسیونی که حامیان این دونفر بودند وارد عمل می شدند و آن ها را به راه راست می آوردند و سوم این که تجربه نشان داده در فتنه های گذشته عده ای از اصحاب فکر و عقل می رفتند و پا جلو می گذاشتند اما این هم صورت نگرفت و همین موضوعات مردم را به اشتباه انداخته بود و مردم در شرایطی حماسه 9 دی شکل دادند که دیگر راه بسته شده بود.

رضایی تاکید کرد: زیان ها و خسارت هایی که فتنه گران به کشور وارد کردند و دستاوردهای حماسه 9 دی باید در تاریخ ملت ایران ثبت شود و باقی بماند .

سرلشکر محسن رضایی با بیان این که خیلی ها می خواهند حماسه 9 دی به فراموشی سپرده شود گفت این ها همان کسانی هستند که بعد از انقلاب هم به مردم می گفتند انقلاب تمام شد و بروید به خانه هایتان! و ما انقلاب را اداره می کنیم.

رضایی عنوان کرد: تاریخ ثابت کرده است که هرگاه مردم از عرصه انقلاب کنار بروند نظام دچار دستخوش تهدید ها شده است اما با این وجود برخی با احترام می گویند که چرا به مسئله حماسه 9 دی و فتنه 88 می پردازید.

رضایی 9 دی را انقلاب بصیرت ملت ایران در عبور از مهم ترین موانع انقلاب دانست و اذعان کرد:مردم در زمانی که عده ای با غرور حس تملک و تولیت بر انقلاب داشتند ایستاندند و این نشان از پیشرفت سیاسی ایران است.

این مسئول ابراز کرد: اولین دستاورد این حماسه، تشخیص بین حق و باطل و یاس و ناامیدی دشمن از این ترفند بود چراکه دشمن هم فهمید که با جنگ که هیچ با فتنه هم نمی توانند کاری کند .

وی با بیان اینکه حادثه 9 دی نیروی معجزه گر مردم را ثابت کرد افزود: امروز تمام دشمان بسیج شدند تا علیه مردم در مسئله اقتصاد و فرهنگ آشوب کنند وبه گونه ای زندگی مردم و بعد معنوی مردم را بمب باران می کنند.

رضایی با بیان اینکه کانون مبارزه امروز اقتصاد است گفت: امروز از همه موانع عبور کردیم و رسیدیم به مانع آخر و آن اقتصاد و فرهنگ است و نیاز آن الگوی اقتصاد مقاومتی است که مردم یزد از قدیم تا کنون با سخت کوشی الگوی آن بوده اند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر: