یک روزنامه اماراتی اعلام کرد؛

ایران درخواست عراق برای بازی دوستانه را رد کرد

کدخبر: 2080523

یک روزنامه اماراتی اعلام کرد دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق که قرار بود ۲۸ اسفندماه سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود لغو شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فدراسیون فوتبال عراق امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که فدراسیون ایران بازی دوستانه 28 اسفندماه سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران را نپذیرفته است.

روزنامه ارم‌نیوز امارات با انتشار این خبر نوشت: فدراسیون فوتبال ایران لغو درخواست بازی دوستانه برابر عراق جهت آماده‌‌سازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را اعلام کرد.

این روزنامه اماراتی سپس به نقل از فدراسیون فوتبال عراق نوشت: درخواستی برای بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی تهران به فدراسیون فوتبال این کشور ارائه دادیم، اما آنها اعلام کردند که پیش از این برای برگزاری بازی های تدارکاتی و اردوهای آماده‌سازی برنامه‌ریزی کرده‌اند و نمی‌توانند درخواست عراق را بپذیرند.

سه شنبه گذشته محمد خلف، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق از ارسال درخواستی به همتای ایرانی خود جهت هماهنگی بازی تدارکاتی تیم‌های ملی دو کشور در تاریخ 28 اسفندماه سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران خبر داده بود.

ارسال نظر: