علوی:

۹ دی روز به پا خاستن ملت ایران در دفاع از ارزشها و اصول انقلاب اسلامی است

کدخبر: 2080527

وزیر اطلاعات، حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ را روز به پا خاستن ملت ایران در دفاع از ارزشها و اصول انقلاب خواند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهر نوشت: سید محمود علوی ظهر امروز در آئین اختتامیه در ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست‌های کل کشور در سینما نفت آبادان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه گفت: مردم ایران وقتی دیدند که قرآن، مورد هتک حرمت قرار گرفته و حرمت عاشورا، اهل بیت و اصل ولایت فقیه شکسته شده و مورد تعدی قرار گرفت، همه دلخوری ها را کنار زده و زیر پرچم ولایت از اصول و پایه های اسلام دفاع کردند.

وی افزود: ۹ دی تجلی حماسه آفرینی مردم ایران در دفاع از اصل اسلام و عظمت قران است.

علوی اظهار کرد: مردم ایران بارها و بارها در عمر با عزت نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند که وقتی صحبت از دفاع از اصول انقلاب به میان می آید، به عرصه آمده و از نظام خود دفاع می کنند.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود قرآن کریم را کتاب زندگی خواند و گفت: قرآن کریم، کتاب درسی دانشگاهی است که معلم آن، خداوند کریم است.

علوی بر لزوم عمل به دستورات قرآنی به ویژه از سوی قاریان قرآن افزود: پیوند با قرآن و تمسک به اهل بیت علیهم السلام، مردم به ویژه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی را در برابر تهدیدات بیمه می کند.

ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست‌های کل کشور، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در محل دانشگاه علوم و فنون خرمشهر برگزار شد.

ارسال نظر: