حیدر مصلحی:

فتنه هنوز تمام نشده است/ دشمن قصد ایجاد فتنه جدید دارد

کدخبر: 2080532

وزیر سابق اطلاعات گفت: فتنه ۸۸ هنوز تمام نشده است و دشمنان این کشور با همراهی عوامل داخلی، همچنان به دنبال اجرای آن هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهر نوشت: حیدر مصلحی پیش از امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی اهواز اظهار کرد: به نظر من فتنه سال ۱۳۸۸ هنوز تمام نشده و دشمنان خارجی و عوامل بیرونی آنها همچنان به دنبال فتنه انگیزی و راه اندازی فتنه ای دیگر هستند.

مصلحی بیان کرد: امروز برخی ها در کشور می گویند؛ به حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸، عنوان فتنه نگوئید به همین دلیل اعتقاد دارم که اینها کسانی هستند که در ایجاد آن فتنه بزرگ دست داشتند.

وی با اشاره به فتنه های تاریخی عنوان کرد: در واقعه عاشورا نیز یک فتنه علیه اهل بیت شکل گرفت ولی بعد از حدود ۱۴ قرن می بینیم که حدود ۲۰ میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی شرکت می کنند و این نشان می دهد پرداختن به فتنه ها ریشه تاریخی دارد.

وزیر اطلاعات در دولت دهم ادامه داد: اغلب غربی ها در ایجاد فتنه دست داشتند به گونه ای که آمریکا و صهونیست ها میلیون ها دلار برای ایجاد فتنه هزینه کردند. سفارت انگلیس در ایران نیز ۲۵۰ نفر را برای طراحی و موفقیت طراحی در دو بخش نخبگان و اراذل و اوباش به کار گرفته بود.

مصلحی ادامه داد: فتنه ۸۸ آزمون بزرگی برای بسیاری از نخبگان کشور به شمار می رفت ولی متاسفانه بسیاری از آنها در این آزمون امتحان خوبی پس ندادند و مردود شدند. این در حالی است که مردم ما چند قدم جلوتر از نخبگان، در روز ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ حرکت کردند و در دفاع از انقلاب و ولایت، حضوری تاریخ ساز داشتند.

وی افزود: متاسفانه تعدادی در کشور هستند که چشم و گوششان به دهان شرق و غرب است و به برای حل مشکلات ما به جای رفتن به سمت توانمندی های داخلی و اقتصاد مقاومتی، به عوامل بیرونی و در راس آنها آمریکا و اروپا نگاه می کنند که اینها بی شک بازنده هستند.

مصلحی با اشاره به اینکه در مدت ۳۸ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است همیشه در حال مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا بوده ایم، بیان کرد: فتح حلب یک اقدامات ارزنده و پیروزی درخشانی بود که توسط فرزندان ما به وقوع پیوست.

وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: امروز اگر کشور شرایط امنیتی بی نظیری را تجربه می کند برای این است که ما در برابر دشمن عقب نشینی نمی کنیم و حتی هزینه های سنگینی بابت این امنیت پرداخت کرده ایم.

مصلحی بیان کرد: باید هر سال در ۹ دی به عنوان روز بصیرت در مورد دشمنی های بی پایان دشمنان این نظام روشن گری کرد به خصوص اینکه آمریکا و عوامل فتنه ۸۸ برای انتخابات آینده نیز در حال طراحی فتنه جدید هستند.

ارسال نظر: