کامرانی‌فر:

تمام تصمیمات داور دیدار نفت و سپاهان مطابق با نص صریح قانون بود/ پنالتی نفت و سپاهان به درستی اعلام شد

کدخبر: 2080653

رئیس دپارتمان داوری گفت: بازی سپاهان - نفت تهران به دقت مورد ارزیابی دپارتمان داوران قرار گرفت و باید بگویم تمام تصمیمات داور مسابقه مطابق با نص صریح قانون بود و جا دارد به تیم داوری این مسابقه تبریک بگویم.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی‌فر درباره بازی سپاهان - نفت تهران و داوری این دیدار که بر عهده موعود بنیادی‌فر بود، گفت: بازی سپاهان - نفت تهران به دقت مورد ارزیابی دپارتمان داوران قرار گرفت و باید بگویم تمام تصمیمات داور مسابقه مطابق با نص صریح قانون بود و جا دارد به تیم داوری این مسابقه تبریک بگویم که 100 دقیقه تسلیم فشار جو بیرونی نشده و روز پر فروغی را برای جامعه داوری رقم زدند.

وی ادامه داد: پنالتی برای تیم نفت به درستی اعلام شد، زیرا دروازه‌بان سپاهان با خروج خود با بی‌پروایی مرتکب خطا شد، اما چون رقابت بر سر تصاحب توپ بین دروازه‌بان سپاهان و مهاجم نفت اتفاق افتاد، طبق قانون جدید فیفا اخطار برای دروازه‌بان تیم سپاهان کافی بود. همچنین اخطار دوم بازیکن تیم نفت به علت جلوگیری از حمله حریف به درستی داده شد. پنالتی تیم سپاهان نیز به علت پشت پا زدن مدافع تیم نفت به درستی اعلام شد و داور کاملاً به صحنه نزدیک بود.

رئیس دپارتمان داوری خاطرنشان کرد: سرمربی محترم تیم نفت به دلیل اعتراض مکرر و ورود به زمین با تصمیم درست تیم داوری از محوطه فنی اخراج شد و اخراج مدافع تیم سپاهان به علت زدن ضربه سر به صورت مهاجم نفت، کاملاً قانونی بود. مهاجم تیم نفت هم به علت تأخیر در شروع مجدد بازی در این صحنه کارت زرد گرفت که چون کارت زرد دوم بود به درستی اخراج شد.

به گزارش تسنیم، در این دیدار توحید غلامی و عباس بوعذار دو بازیکن نفت، علی دایی سرمربی نفت و شجاع خلیل‌زاده، مدافع سپاهان از بازی اخراج شدند. این اتفاقات باعث جنجالی شدن بازی در دقایق پایانی شد.

ارسال نظر: