معرفی تبلیغات خلاق در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

بازاریایی

اولین دوره از جشنواره تبلیغات خلاق توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم زمان با برگزاری دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی در ۳و۴ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، دکتر هاشم آقازاده مدیرگروه بازرگانی دانشکده مدیریت و رئیس کنفرانس ضمن اعلام این خبر افزود: تبلیغات و اقتصاد به نوعی در هم تنیده شده اند، بنابراین یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که می‌تواند از حوزه بازاریابی و اقتصاد مورد بررسی قرار گیرد مبحث تبلیغات است.

به گفته رئیس کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران، شرکت‌کنندگان در دو سطح حرفه‌ای و آماتوری می‌توانند آثار خود را در قالب دسته‌بندی‌های، تبلیغات چاپی (مکتوب)، تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتالی به جشنواره ارسال کنند.

لازم به ذکر است شرکت در این جشنوار هیچگونه هزینه نداشته و کلیه کانون‌های تبلیغاتی، شرکت ها و سازمان‌ها و فعالان این حوزه می‌توانند به صورت رایگان در این جشنواره شرکت کنند.

صاحبان آگهی می‌توانند به وب سایت کنفرانس به نشانی www.marketingmanagement.ir مراجعه و فرم مربوط به خود را تکمیل و فایل اثر تبلیغاتی خود را بارگذاری کنند.

کلمه های کلیدی

ارسال نظر

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به مسئولین:

با شکم گرسنه و جوان بیکار توقع شاد بودن مردم را دارید؟

می‌خواستند هاشمی را در عرضِ رهبری تعریف کنند

محمدعطریانفر از اعضای حزب کارگزاران سازندگی و از نزدیکان هاشمی رفسنجانی در گفتگو با «نسیم آنلاین» به تشریح جزئیاتی از زندگی و درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت.

برد 3 ستاره شاگردان منصوریان برابر سعودی‌ها/ برتری شیرین آبی‌های خوزستان در امارات با طعم صدرنشینی

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به برتری رسیدند.

دولت یازدهم و تقلا برای دعوا با دشمن فرضی

دولت تلاش می‌کند برای ساخت مولفه‌های جدید در افکار عمومی در کمتر از سه ماه مانده به انتخابات مسیری را برود که دو قطبی جدید و واهی "صلح و جنگ" در کنار فضای دو دوقطبی فرهنگی و اجتماعی القا شود تا با آن بتواند کار خود را پیش ببرد.

مهم‌ترین مطالب سرویس

  • پر بیننده‌ترین
  • پر بحث‌ترین