معرفی تبلیغات خلاق در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

بازاریایی

اولین دوره از جشنواره تبلیغات خلاق توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم زمان با برگزاری دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی در ۳و۴ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، دکتر هاشم آقازاده مدیرگروه بازرگانی دانشکده مدیریت و رئیس کنفرانس ضمن اعلام این خبر افزود: تبلیغات و اقتصاد به نوعی در هم تنیده شده اند، بنابراین یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که می‌تواند از حوزه بازاریابی و اقتصاد مورد بررسی قرار گیرد مبحث تبلیغات است.

به گفته رئیس کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران، شرکت‌کنندگان در دو سطح حرفه‌ای و آماتوری می‌توانند آثار خود را در قالب دسته‌بندی‌های، تبلیغات چاپی (مکتوب)، تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتالی به جشنواره ارسال کنند.

لازم به ذکر است شرکت در این جشنوار هیچگونه هزینه نداشته و کلیه کانون‌های تبلیغاتی، شرکت ها و سازمان‌ها و فعالان این حوزه می‌توانند به صورت رایگان در این جشنواره شرکت کنند.

صاحبان آگهی می‌توانند به وب سایت کنفرانس به نشانی www.marketingmanagement.ir مراجعه و فرم مربوط به خود را تکمیل و فایل اثر تبلیغاتی خود را بارگذاری کنند.

کلمه های کلیدی

ارسال نظر

تقدیم به شهدای نفتکش ایرانی سانچی و خانواده‌های داغدار این حادثه

نماهنگ "آب و آتش"

معلوم است حوزه درست درس نخوانده‌اید!

آیت‌الله شب‌زنده‌دار پیش از آغاز درس خارج‌شان نسبت به اظهارات یک مقام دولتی درباره "انتقاد از معصومین" واکنش نشان دادند.

مگه مملکت رئیس‌جمهور نداره برای مشکل مردم گریه کنه!؟

نادر قاضی‌پور نماینده مجلس در گفتگو با برنامه آپاراتی "کاکتوس"، این اظهارات را بیان کرد.

مسئولان باید بعد 7 روز به فکر می‌افتادند!؟

پرویز پرستویی صبح امروز روی خط تلفنی برنامه "حالا خورشید"، نکاتی را درباره تعلل مسئولین در ورود به ماجرای نفتکش سانچی مطرح کرد.

مهم‌ترین مطالب سرویس

سردار اشتری در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی خسروی؛
تحرکات گروهک های تروریستی در آن سوی مرزها خنثی می‌شود
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی:
کارگران فاقد بیمه برای بیمه شدن اقدام کنند
  • پر بیننده‌ترین
  • پر بحث‌ترین