پاسخ رئیس دفتر حجت‌الاسلام صدیقی به ادعاهای حسین کروبی:

فتنه‌‌گران به جای عذرخواهی علیه شخصیت‌های انقلابی لجن‌پراکنی می‌کنند/ مطالبه مردم مجازات سران فتنه است

کدخبر: 2080895

رنجبریان با تاکید براینکه مطالبه مردم محاکمه و مجازات سران فتنه است، گفت: فتنه‌ گران به جای عذرخواهی، علیه شخصیت‌های انقلابی لجن‌پراکنی و با مغالطه امثال موسوی و کروبی را با شهید بزرگوار نواب صفوی یکی می‌کنند.

مهدی رنجبریان رئیس دفتر حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، در واکنش به ادعاهای محمد حسین کروبی فرزند یکی از سران فتنه علیه حجت‌الاسلام صدیقی اظهار داشت: اقدام علیه امنیت ملی در هر کشوری که انجام شود اشد مجازات را در پی دارد و این اختصاصی به نظام ما ندارد و از لحاظ حقوقی یک امر متداول در دنیا است.

رنجبریان ادامه داد: منطقی که یاران انقلاب از جمله حجت‌الاسلام صدیقی هم دارند بسیار روشن است و معتقدند وقتی اقدام شفافی علیه امنیت ملی کشور توسط سران فتنه اتفاق افتاده باید این افراد محاکمه و مجازات شوند اما طرف مقابل به دلیل بی‌منطقی شروع به اتهام‌زنی و به اصطلاح سیاسی لجن‌پراکنی علیه شخصیت‌های نظام می‌کنند.

رئیس دفتر حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه تخریب شخصیت و لجن‌پراکنی سیاسی از زمان حضرت امام وجود داشته به مطلب رشیدی مطلق علیه حضرت امام و جاسوس خواندن ایشان اشاره کرد و افزود: در زمان مشروطه شیخ‌فضل‌الله را جاسوس روسیه و در زمان انقلاب شهید بهشتی و شهید مطهری را تخریب کردند و در حال حاضر نیز آیت‌الله مصباح را محکوم می‌کنند و می‌گویند ایشان سابقه مبارزاتی ندارد در حالی که آنها از لحاظ منطقی نمی‌توانند پاسخی به ایشان دهند و دست به تخریب می‌زنند.

وی در پاسخ به شبه مطرح شده توسط حسین کروبی در خصوص جایگاه و سابقه سیاسی و اجتماعی حجت‌الاسلام صدیقی با تاکید براینکه تخریب در مقابل منطق روشن هیچ وجاهتی ندارد، یادآور شد: سابقه سیاسی حجت‌الاسلام صدیقی کاملا مشخص است و ایشان یک شخصیت مردمی، خطیبی مذهبی و امام جماعت محافل مختلف است و مردم به خوبی این شخصیت را می‌شناسند از این رو اتهامات وارده فتنه‌گران به ایشان چیزی جز رسوایی بیشتر خودشان ندارد.

رنجبریان با بیان اینکه این اتهام‌زنندگان به چهره‌های انقلاب از تبار همان دشمنان شیخ‌فضل‌الله و شهید بهشتی هستند، خاطرنشان کرد: باید از آنها پرسید چه چیزی گرفته و به چه آلاف و الوفی رسیدند که در یک چرخش صریح سیاسی علیه نظام تهمت می‌زنند در حالی که زمانی خود را سینه‌چاک امام نشان می‌دادند اما امروز نظامی که یادگار امام است را با رژیم پهلوی مقایسه می‌کنند.

رئیس دفتر حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: جالب است که فتنه‌گران سران فتنه را که در مقابل نظام و مردم ایستادند با شهید بزرگوار نواب صفوی مقایسه می‌کنند که این یک مغالطه کاملا روشن و واضح است.

وی با تاکید براینکه نظام تاکنون با سران فتنه با رافت اسلامی برخورد کرده و آنها در حصر هستند اظهار داشت: مطالبه قاطبه مردم این است که کسانی که در سال 88 امنیت ملی نظام را به مخاطره انداختند محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند.

ارسال نظر: