غفور: همیشه سعی کردم حاشیه‌هایم را به حداقل برسانم/ در هیچ کدام از شبکه‌های اجتماعی عضو نیستم

کدخبر: 2080960

پشت خط زن ملی‌پوش تیم والیبال پیکان گفت: بنا به دلایلی که برای خودم دارم عضو هیچ شبکه اجتماعی نیستم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر غفور، پشت خط زن ملی‌پوش تیم والیبال پیکان که امسال شرایط بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور دارد، درمورد اینکه یکی از بازیکنان کم‌حاشیه والیبال است، اظهار داشت: من سعی می‌کنم اصلاً حاشیه نداشته باشم. فکر می‌کنم به هدفم هم رسیده‌ام. تیم ملی ما بسیار مورد توجه است و مردم تمام اخبارش را دنبال می‌کنند به همین دلیل همیشه سعی کردم حاشیه‌هایم به حداقل برسد.

وی ادامه داد: از کوچکترین اقداماتم این است که من هیچ فعالیتی در فضای مجازی ندارم. در هیچ کدام از شبکه‌های اجتماعی عضو نیستم و قطعاً این موضوع گام اول برای کم کردن حاشیه‌ها است.

پشت خط زن ملی‌پوش تیم والیبال پیکان عنوان کرد: دوست دارم با مردم ارتباط داشته باشم، اما وقتی حالت کلی این موضوع را بررسی می‌کنم متوجه می‌شوم که این فضاهای مجازی چه حاشیه‌هایی ایجاد می‌کند تصمیم می‌گیرم فعالیتی در این فضا نداشته باشم. من هم مانند خیلی‌ها با مردم در ارتباط هستم، اما برخلاف خیلی‌ها عکس‌ها و خبرهایم جایی منتشر نمی‌شود.

غفور افزود: اینگونه نیستم که همیشه یک دوربین در دستم باشد و از لحظات مختلف زندگی‌ام عکسبرداری کنم و پس از انتشار آن توضیحاتی درباره آن بنویسم. اگر تفریحی می‌کنم یا کاری انجام می‌دهم که مربوط به زندگی شخصی‌ام است سعی می‌کنم رفتاری نکنم تا کسی وارد آن شود.

ارسال نظر: