جشنواره تلاشگران برتر کیفیت برگزیدگان خود را شناخت

کدخبر: 2081071

ششمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور با همراهی انجمن ها، تشکل ها و سازمان های دولتی و غیردولتی فعال در حوزه کیفیت با هدف معرفی خدمتگزاران حوزه تولید و خدمات کشور با حضور۱۷۰۰ کارشناسان و مدیران صنایع کشور در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ششمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور با همراهی انجمن ها، تشکل ها و سازمان های دولتی و غیردولتی فعال در حوزه کیفیت با هدف معرفی خدمتگزاران حوزه تولید و خدمات کشور با حضور1700 کارشناسان و مدیران صنایع کشور در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این جشنواره مهندس علی آزاد، مدیرعامل شرکت سیما چوب در حوزه کیفیت صنایع مدال کیفیت دریافت کرد. همچنین جواد رحیم زاده،مدیریت کیفیت شرکت سیما چوب، لوح تقدیر دریافت کرد. این جشنواره که در دی ماه هر سال برگزار می شود به دنبال اجرایی کردن اهدافی همانند شناسائی، معرفی و ارج نهادن به مقام والای تلاشگران، مدرسان، اندیشمندان و مدیران ارشد فعال در عرصه کیفیت کشور، حمایت های مادی و معنوی از افراد خلاق و کارآفرین در عرصه کیفیت و گسترش دانش و فرهنگ کیفیت در کشور، فراهم آوردن بستری مناسب برای الگوبرداری نسل جوان از خادمان کیفیت داخل کشور، کمک به جذب و استفاده خدمات تلاشگران، دانشمندان، پژوهشگران ایرانی فعال در زمینه کیفیت، بستر ساز مسیر تجاری سازی و کاربردی نمودن نتایج حاصل از تلاش خادمان کیفیت ، فراهم نمودن زمینه و امکان مشارکت تمام دست اندرکاران امر بهبود کیفیت ، تعیین معیارهای کاربردی مبتنی بر تلفیق دستاوردهای علمی و تجربی داوطلبان و برقراری روش ها و مکانیزم های ارزیابی 360 درجه در سطوح و مراحل چندگانه است.

ارسال نظر: