معاون سازمان بورس: هنوز صحبتی با من درباره رفتن به ایفیک نشده است

احتمال تغییر در راس مدیریت ایفیک!

کدخبر: 2081110

درحال حاضر فرهاد زرگری مدیریت عاملی این شرکت عریض وطویل را برعهده داشته که گمان می رود عملکرد او در این شرکت چندان هم قابل دفاع نیست.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین» ، کانال «نود اقتصادی» نوشت: معاون نظارت برنهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، هرگونه جابجایی خود از این سازمان به شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران را رد کرده و اعلام داشت که پیرامون این امر با او هیچ صحبتی نشده است.

علی سعیدی نایب رئیس هیات مدیره سازمان بورس در گفتگو با «نود اقصادی» اذعان داشت که بحث جابجایی از این سازمان را تاکنون نشنیده و صحبتی هم با او صورت نگرفته است.

شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران، به بعد ازتصویب مجلس شورای اسلامی درسال 76 و با هدف سرمایه گذاری و همکاری مشترک در زمینه فعالیت های توجیه پذیر تولیدی، صنعتی، معدنی، بازرگانی، مالی و خدماتی در خارج از کشور و مدیریت اقتصادی این سرمایه گذاریها با رعایت قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی تشکیل شده ودارایی‌های شرکت در قاره های مختلف جهان و 18 کشور گسترش یافته است.

درحال حاضر فرهاد زرگری مدیریت عاملی این شرکت عریض وطویل را برعهده داشته که گمان می رود عملکرد او در این شرکت چندان هم قابل دفاع نیست.

گفته می شود، شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران در زمان "زرگری" بارها تا آستانه واگذاری به بخش خصوصی پیش رفته، اما نفوذ او در سازمان خصوصی سازی و مجلس اجازه این واگذاری را نداده است.

ارسال نظر: