دادستان کل کشور در دیدار آیت‌الله مکارم شیرازی:

دولت در بحث فضای مجازی اهتمام جدی ندارد/ دشمن روی فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرده است

کدخبر: 2081363

حجت‌الاسلام منتظری اظهار کرد: اکنون شاهد این شبیخون به‌خصوص در عرصه فضای مجازی هستیم، به گفته رهبر معظم انقلاب این فضا، قتلگاه جوانان شده است، دولت هم باید اقدامات جدی در این زمینه داشته باشد، اما در این بحث اهتمام جدی از سوی دولت را شاهد نیستی

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری عصر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به افزایش آمار کشفیات مواد مخدر اظهار کرد: در 9 ماهه اول امسال آمار کشف مواد مخدر در کشور و استان قم افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: اکنون برخی در داخل مجلس و خارج آن به‌دنبال برداشتن مجازات اعدام از جرم قاچاق مواد مخدر هستند، البته نتیجه کارشناسی‌ها می‌گوید که قانون مبارزه با مواد مخدر نیاز به اصلاح دارد.

دادستان کل کشور با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن اظهار کرد: اکنون شاهد این شبیخون به‌خصوص در عرصه فضای مجازی هستیم، به گفته رهبر معظم انقلاب این فضا، قتلگاه جوانان شده است، دولت هم باید اقدامات جدی در این زمینه داشته باشد، اما در این بحث اهتمام جدی از سوی دولت را شاهد نیستیم.

وی ادامه داد: مراجع عظام تقلید در بحث فضای مجازی از دولت مطالبه‌گری داشته باشند تا این فضا سامان داده شود. باید شبکه ملی اطلاعات ایجاد و تکمیل شود، یکی از آسیب‌های جدی فضای مجازی، افزایش طلاق است و برخی از طلاق‌ها به‌دلیل شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد.

دادستان کل کشور افزود: پرونده‌هایی را در قوه قضائیه در خصوص آسیب‌های ناشی از شبکه‌های اجتماعی داریم، همچنین دشمن از طریق این شبکه‌ها سعی می‌کند که اعتقادات مردم را هدف قرار بدهد، البته برخورد قضایی در این زمینه کافی نیست و باید اقدامات زیربنایی صورت گیرد.

منتظری با اشاره به انتشار فایل صوتی قائم مقام معزول اظهار کرد: دشمن روی فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرده است، برخی در این فضا به‌دنبال هدف قرار دادن اساس نظام اسلامی و مقام معظم رهبری هستند، انتشار فایل‌صوتی قائم مقام معزول رهبری به دستاویزی برای دشمن تبدیل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی در شهر قم با شبکه‌های ماهواره ای مصاحبه می‌کنند و اصل نظام اسلامی را هدف قرار می‌دهند، دستگاه‌های قضایی با این موارد برخورد می‌کند، البته برخورد قضایی در این زمینه آخرین مرحله است.

ارسال نظر: